پیشنهاد 128 میلیون یورویی رئال برای ستاره میلان


پیشنهاد 128 میلیون یورویی رئال برای ستاره میلان

باشگاه رئال مادرید تصمیم دارد به‌صورت جدی برای جذب رافائل لیائو، ستاره میلان، اقدام کند.

به گزارش "ورزش سه"، عدم موفقیت رئال مادرید در جذب کیلیان امباپه باعث شده که نام‌های بسیاری در کنار نام این باشگاه به گوش برسد.
مدیران این باشگاه اسپانیایی در حال بررسی شرایط گزینه‌های متفاوتی هستند که در اختیار دارند تا بهترین بازیکن ممکن را به‌منظور تقویت این تیم برای فصل آینده خریداری کنند.
در همین راستا، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که این باشگاه امیدوار است که بتواند رافائل لیائو را از میلان به‌خدمت بگیرد.
این بازیکن یکی از مهره‌های کلیدی روسونری در فصل 22-2021 بود و نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در این فصل ایفا کرد. همین موضوع باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط او را زیر نظر داشته باشند.

پیشنهاد 128 میلیون یورویی رئال برای ستاره میلان


نکته جالب اینجاست که این روزنامه در این خبر اعلام کرده که مدیران رئال مادرید حاضر هستند پیشنهاد هنگفت 128 میلیون یورویی را برای جذب مهاجم میلان ارائه کنند تا بتوانند او را برای فصل آینده در اختیار داشته باشند.
این در حالی است که بند فسخ در نظر گرفته شده در قرارداد این بازیکن پرتغالی با باشگاه میلان در حدود 150 میلیون یورو است و میلان نیز تمایلی برای فروش این بازیکن ندارد. آنها امیدوار هستند که به‌زودی قرارداد این بازیکن را تا سال 2026 تمدید کنند.
لیائو این فصل 42 بازی در تمامی رقابت‌ها در ترکیب تیم استفانو پیولی به میدان رفت و موفق شد 14 گل و همچنین 12 پاس گل را نیز به نام خودش به ثبت برساند. او همچنین موفق شد با درخشش خود جایزه بهترین بازیکن فصل سری A را از آن خود کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج