اولیانوف: آمریکا می خواهد برخی تحریم های دوران ترامپ علیه ایران را حفظ کند


اولیانوف: آمریکا می خواهد برخی تحریم های دوران ترامپ علیه ایران را حفظ کند

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفت آمریکا تلاش دارد تا برخی تحریم های دوران ترامپ را حفظ کند.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمانهای بین المللی مستقر در وین، در حساب توییتری خود نوشت: مذاکرات وین در خصوص برجام دو ماه و نیم است که متوقف شده است. به نظر می رسد آمریکا تلاش دارد تا برخی از تحریم هایی را که از سوی ترامپ بر ایران وضع شده، حفظ کند.

او در ادامه اعلام کرد: واشنگتن نیاز دارد تا در صورتی که به عدم اشاعه سلاح های هسته ای پایبند است، نیاز دارد رویکردی سازنده تر را از خود نشان دهد.

ساعاتی پیش نیز نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین، در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «امروز با آقای محمدرضا غائبی، سرپرست نمایندگی دائم ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین دیدار کردم. ما موضوعات مربوط به نشست آتی شورای حکام را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.»

اولیانوف در توییت جداگانه دیگری از دیدار با چه هیون شین، نماینده دائم کره جنوبی در سازمان‌های بین‌المللی در وین درباره جلسه شورای حکام سازمان ملل خبر داد.

نشست شورای حکام سازمان ملل، در ۱۶ خرداد برگزار خواهد شد. در این نشست ۳۵ نفر از سران کشور‌ها حضور دارند و رافائل گروسی، دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اخرین گزارش خود را از برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات وین ارائه خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا