حال عمومی همیار محیط زیست مصدوم بوانات خوب است


حال عمومی همیار محیط زیست مصدوم بوانات خوب است

شیراز-ایرنا- رییس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان خرمبید گفت: حال عمومی همیار محیط زیست که در حادثه درگیری با شکارچیان مجروح و به بیمارستان صفاشهر منتقل شده بود خوب است و نیازی به انتقال مصدوم به شیراز نیست.

دکتر حسین آذرفر روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در درگیری محیط‌بانان محیط زیست که شامگاه جمعه با شکارچیان در پناهگاه حیات وحش دره باغ بوانات رخ داد ، علی اسدی از همیاران محیط زیست هم در این حادثه مجروح و به بیمارستان صفاشهر منتقل شد.

رییس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان خرمبید ادامه داد: گلوله به کتف همیار مصدوم اصابت کرده بود و در ادامه روند اقدامات برای بهبود، بیمار به بیمارستان امام خمینی (ره) در شهرستان آباده منتقل شده است.

وی با بیان اینکه حال عمومی بیمار خوب است، گفت: خوشبختانه آسیب عروقی به بیمار وارد نشده است. در حال حاضر بیمار در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و نیازی به انتقال او به شیراز نیست.

پیگیری قضایی موضوع درگیری محیط بانان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس نیز با اشاره به جان باختن یک محیط بان و یک همیار محیط زیست در این درگیری گفت: با دستورات قضایی، تحقیقات پلیسی در راستای شناسایی و دستگیری قاتلان از ساعات اولیه وقوع حادثه آغاز شد.

سید مصطفی بحرینی افزود: برخورد قاطعانه و بدون اغماض با ضاربان متواری در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.
وی ادامه داد: همیار محیط بانی که در این حادثه زخمی شده است با کمک امدادگران هلال احمر استان به بیمارستان منتقل شده است و تحت درمان قرار دارد.

در درگیری محیط بانان اداره محیط زیست شهرستان بوانات با شکارچیان غیر مجاز در منطقه حفاظت شده دره باغ، یک محیط بان و یک همیار محیط زیست جان باختند و یک همیار محیط زیست دیگر نیز زخمی شد. ضاربان و شکارچیان غیرمجاز توسط نیروهای انتظامی تحت تعقیب هستند.
محیط بان محمد فرهمند نیروی اداره محیط زیست بوانات و از اهالی صفاشهر ( مرکز شهرستان خرم بید فارس) و رضا بهرامپور همیار محیط زیست در این درگیری جان خود را هنگام خدمت از دست دادند. علی اسدی از همیاران محیط زیست هم در این حادثه مجروح و به بیمارستان صفاشهر منتقل شد.
شهرستان بوانات در ۲۳۱ کیلومتری شمال شرقی استان فارس واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند