پیشرفت و خودکفایی کشور مرهون نقش آفرینی جوانان مومن و انقلابی است


پیشرفت و خودکفایی کشور مرهون نقش آفرینی جوانان مومن و انقلابی است

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: پیشرفت کشور و خودکفایی در عرصه های مختلف مرهون نقش‌آفرینی جوانان مومن و انقلابی است که با روحیه جهادی و سخت کوشی قله‌های بلند را فتح نمودند.

آیت‌الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی شامگاه شنبه در دیدار با خانواده شهید صنعت دفاعی کشور شهید احسان قدبیگی افزود: به برکت انقلاب اسلامی جوانان غیرتمند و مومن در عرصه‌های مختلف علمی افتخارات زیادی کسب کردند و خلق بسیاری از دستاوردها نتیجه نقش آفرینی جوانان است.

وی ادامه داد: جوانان ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس کشور را در صنعت دفاعی به خودکفایی رساندند و اراده و همت این جوانان باید الگویی برای سایر بخش‌ها باشد.

امام جمعه اراک بیان کرد: انقلاب اسلامی در سایه ایمان به خداوند و ولایت فقیه به اوج اقتدار و سربلندی رسیده و امروز فرزندان غیور ملت ایران در نیروهای مسلح با اراده‌های قوی برای خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی مجاهدانه تلاش می کنند.

امام جمعه اراک با تجلیل از مجاهدت‌های شهید اقتدار و صنعت دفاعی احسان قدبیگی خاطر نشان کرد: شهید احسان قدبیگی که از نخبگان جوان و افتخارات استان مرکزی بود مجاهدانه در راه پیشرفت صنعت دفاعی و خدمت به نظام اسلامی تلاش کردند و نام این شهید عزیز بر تارک جامعه دانشمندان جوان ایران اسلامی می‌درخشد و یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی می داریم و به روح بلند او درود می فرستیم.

استاندار مرکزی نیز در این آیین گفت: شهید مهندس احسان قدبیگی از نخبگان و افتخارات استان مرکزی و از رویش های دهه ۷۰ چهل واره دوم انقلاب اسلامی بودند.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: بیش از ۶ دهه از عمر نهضت امام خمینی(ره) می گذرد و در آغاز چهل واره دوم انقلاب قرار داریم که به لطف خداوند متعال به مراتب مقتدرتر و شکوفاتر از دهه های قبل ، دهه های ابتدای انقلاب و دهه های آغازین نهضت امان خمینی(ره) هستیم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی اگر امروز در اوج اقتدار و پایداری است بی تردید ناشی از حضور موثر نخبگان و جوانان غیرتمند در عرصه های مختلف است که به وجود آنها افتخار می کنیم و قدردان خانواده های معظم آنها به خاطر تربیت چنین فرزندانی هستیم.

استاندار مرکزی گفت: شهید احسان قدبیگی از سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی بود که با تلاش های خالصانه منشا خیرات فراوانی برای کشور بود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: الگوی تکیه بر توان داخلی، بهره گیری از هدایت های امامین انقلاب اسلامی و اعتماد به جوانان و نخبگان داخلی بزرگترین پیشرفت ها را رقم زده و خودکفایی در عرصه های دفاعی نتیجه تفکر جهادی و انقلابی است.

سردار محسن کریمی افزود: جوانان ایران اسلامی مخلصانه برای پیشرفت کشور پای کار آمدند و امروز با تبیین حماسه ها و الگوهای برتر باید جوانان را به این نقطه برسانیم که نگاه انقلابی و نسخه داخلی ضامن حل مشکلات کشور است.

وی بیان کرد: دشمنان از اقتدار روز افزون نظام اسلامی و نقش آفرینی جوانان در عرصه های مختلف و میدان های مبارزه عصبانی هستند و امروز به برکت همین اقتدار دشمنان توانایی حرکت و عرض اندام ندارند و دشمن از هر زمانی در عجز و ناتوانایی قرار دارد و در مقابل اقتدار انقلاب زمین گیر شده است.

شهید احسان قدبیگی چهارم خردادماه جاری در حادثه‌ای در پارچین تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟