نماینده سبزوار: باید انگیزه تصمیم‌گیری به مدیریت کشور بازگردد


نماینده سبزوار: باید انگیزه تصمیم‌گیری به مدیریت کشور بازگردد

سبزوار- ایرنا- نماینده سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد گفت: ضعف و ترس از تصمیم‌گیری درباره موضوعات مهم شهر و کشور در شهرداری‌ها، شوراهای شهر و دیگر مسوولان وجود دارد که باید برنامه ریزی شود تا انگیزه برای تصمیم‌گیری به مدیریت کشور بازگردد.

علی‌ اصغر عنابستانی شامگاه شنبه در نشست مشترک امامان جمعه و شوراهای شهر غرب خراسان رضوی افزود: در این راستا در حال تدوین برنامه و قانونی هستیم که ترک فعل نیز با مجازات رو به رو شود.

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری در چارچوب قانون، خود راهی برای مبارزه با فساد است و از وقوع آن جلوگیری می‌کند.

این نماینده مجلس گفت: شهرستان سبزوار ارتباط و تنیدگی فرهنگی، اجتماعی و تاریخی مختلفی با سایر شهرستان‌ها در غرب خراسان رضوی دارد و ارتقا یافتن شهرستان‌ها با هدف بهره‌گیری بهتر از ساختارهای مدیریتی انجام شد.

عنابستانی افزود: اشتراکات قومی و فرهنگی این شهرستان‌ با سایر شهرستان‌های اقماری آن به گونه‌ای است که تنها با اتحاد و همدلی می‌توان به اهداف مشترک دست یافت.

امام جمعه سبزوار نیز مهمترین پیام این نشست را وحدت و همدلی دانست و افزود: وحدت بین شهرستان‌ها به دور از حواشی سیاسی، حزبی و تشکیلاتی است.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: هدف این جمع، کمک و خدمت به مردم در سایه دولت انقلابی و در چهارچوب حفظ خط قرمزهای نظام و در چارچوب ولایت فقیه است.

وی با اشاره به استمرار جلسات هم اندیشی و مشترک اضافه کرد: شوراهای شهر، منتخبان مستقیم مردم هستند و از این رو انتظارات و توقعات مردم از شوراها زیاد است که باید این انتظارات هدایت و محقق شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز در این نشست گفت: در شهرستان سبزوار همه ظرفیت‌ها را در حد عالی داریم و یکی از بهترین ظرفیت‌هایی که در این دوره ایجاد شده، وحدت و همدلی بی نظیر بین مسوولان است.

حسین ابراهیمی افزود: تعامل ارزشمندی که ۲ نماینده سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد با هم دارند در کشور زبانزد است که این فضای همدلی می تواند تاثیر بسیاری بر توسعه شهرستان داشته باشد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...