بازی جنجالی Apex Legends از کافه بازار حذف شد


بازی جنجالی Apex Legends از کافه بازار حذف شد

نسخه موبایلی Apex Legends از کافه بازار حذف شد. بازی جنجالی Apex Legends از کافه بازار حذف شد حساب رسمی کافه بازار در توییتر اعلام کرد که به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، نسخه موبایلی Apex Legends از بازار حذف شده است. نسخه موبایلی بازی ایپکس لجندز اواخر اردیبهشت ماه رسما منتتشر شده بود […]

بازی جنجالی Apex Legends از کافه بازار حذف شد

حساب رسمی کافه بازار در توییتر اعلام کرد که به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، نسخه موبایلی Apex Legends از بازار حذف شده است.
نسخه موبایلی بازی ایپکس لجندز اواخر اردیبهشت ماه رسما منتتشر شده بود و در همان مدت زمان کوتاه حضورش در استور کافه بازار، با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده بود.

نسخه موبایل این بازی شوتر که دو هفته قبل به طور رسمی توسط الکترونیکز آرتز منتشر شد، خیلی زود از مارکت های موبایلی ایرانی حذف شد. اما علت این اتفاق چیست؟

بازتاب ممنوعیت بازی اپکس لجندز در ایران در سایتهای خارجی

طی چند هفته گذشته، ظاهراً به دلیل محدودیت‌ها، گیمرهای ایرانی از بازی Apex Legends منع شده‌اند. این بازی از سرورهای ابری استفاده می کند که در ایران موجود نیستند و گیمرها نمی توانند به این سرورها متصل شوند. تقاضای زیادی برای بازی Apex Legends در بین گیمرهای ایرانی وجود دارد. با این حال، به دلیل مشکلی که قبلا ذکر شد، انجام بازی در کشور بسیار سخت شده است، اگر نگوییم غیرممکن است. تنها تعداد کمی از گیمرهای مشتاق ایرانی توانسته‌اند با استفاده از سرویس‌های VPN برای اتصال به سرورها، بازی را انجام دهند. سرویس های VPN و پروکسی برای انجام بازی ها قابل اعتماد نیستند و پینگ را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند و تجربه بازی را سخت می کند. بیش از 28 میلیون گیمر در ایران وجود دارد و تخمین زده می شود که 42 درصد از گیمرهای رایانه شخصی و 41 درصد از گیمرهای کنسول به صورت آنلاین بازی می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند