توقف تیم شهرداری آستارا برابر مس شهر بابک


توقف تیم شهرداری آستارا برابر مس شهر بابک

آستارا - ایرنا - تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته سی و سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، برابر تیم مس شهر بابک به تساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با مس شهر بابک غروب پنجشنبه در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد و شهرداری آستارا با سرمربیگری پایان رافت به تساوی یک بر یک دست یافت.

قضاوت دیدار امروز بر عهده سعاد وفاپیشه، ایوب غلامزاده و احمد کاظم لو بود و تیم شهرداری آستارا در نیمه دوم با ترکیب تهاجمی وارد میدان شد و چند موقعیت گلزنی خود را از دست داد.
شهرداری آستارا با تساوی برابر مهمان خود ۴۲ امتیازی شد و در رده دهم مسابقات قرار گرفت و مس شهربابک نیز با ۴۳ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و در هفته سی و سوم نیز شهرداری آستارا مهمان پارس جنوبی جم خواهد بود.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۱ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی