تریلر جدید بازی فاینال فانتزی 16 را تماشا کنید


تریلر جدید بازی فاینال فانتزی 16 را تماشا کنید

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) شرکت اسکوئر انیکس در جریان رویداد State of Play سونی تریلر جدید و نفس‌گیر بازی فاینال فانتزی 16 – Final Fantasy XVI را نمایش داد. سری بازی‌های نقش‌آفرینی فاینال فانتزی سال‌هاست که به عنوان یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های ژاپنی صنعت بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود. این فرنچایز طرفداران مختص به خود را دارد و مانند...

شرکت اسکوئر انیکس در جریان رویداد State of Play سونی تریلر جدید و نفس‌گیر بازی فاینال فانتزی 16 – Final Fantasy XVI را نمایش داد.

سری بازی‌های نقش‌آفرینی فاینال فانتزی سال‌هاست که به عنوان یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های ژاپنی صنعت بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود. این فرنچایز طرفداران مختص به خود را دارد و مانند بازی‌های نقش‌آفرینی غربی، آنچنان همه‌پسند نیست. در طول رویداد State of Play سونی تریلر جدیدی از تازه‌ترین نسخه این مجموعه یعنی بازی فاینال فانتزی 16 به نمایش درآمد و طرفداران خود را شگفت‌زده کرد. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب و دیدنی را تماشا کنید.

در تریلر جدید بازی‌ Final Fantasy XVI فاینال فانتزی تعدادی از باس‌فایت‌ها و دشمنان اصلی به نمایش گذاشته می‌شوند و در کنار سیستم مبارزات و نبردهایی که از لحاظ سرعت و ضرباهنگ شباهت زیادی به بازی‌های فاینال فانتزی 15 و فاینال فانتزی 7 ریمیک دارند، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را تشکیل می‌دهند که در مجموع می‌توانند طرفداران پروپاقرص این مجموعه را راضی نگه دارند. وبلاگ پلی استیشن نیز اطلاعات اندکی از داستان بازی و همکاری‌های سایر شخصیت‌ها در قصه با کاراکتر اصلی بازی یعنی کلایو رازفیلد منتشر کرده است.

بازی فاینال فانتزی 16 نخستین ورودی این مجموعه پس از شش سال به حساب می‌آید؛ آخرین عنوان منتشر شده از این سری، فاینال فانتزی 15 بود که در سال 2016 عرضه شد و توانست موفق ظاهر شود. جدیدترین قسمت از فرنچایز فاینال فانتزی قرار است به ریشه‌های این مجموعه بازگردد و طرفداران قدیمی‌تر را نیز راضی کند. جالب است بدانید ریوتا سوزوکی که طراح بازی Devil May Cry V بود در این نسخه با اسکوئر انیکس همکاری کرده و به عنوان کارگردان نبردها در پروژه حضور دارد؛ بنابراین باید منتظر یک اکشن روان و بسیار نفس‌گیر باشیم.

بازی فاینال فانتزی 16 در تابستان سال 2023 به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این عنوان مورد انتظار برای پلی استیشن 4 منتشر نمی‌شود اما به نظر می‌رسد که مدتی پس از انتشار رسمی، برای کامپیوترهای شخصی نیز عرضه خواهد شد.

منبعgamespot

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...