مهدوی‌کیا: ریسک کردم و تبعات آن را هم قبول می‌کنم/ نگاه من به المپیک است


مهدوی‌کیا: ریسک کردم و تبعات آن را هم قبول می‌کنم/ نگاه من به المپیک است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا از بازیکنان جوانی استفاده کردم که بتوانند در دیدارهای آینده نیز عضو تیم باشند، این کار ریسک بزرگی بود اما تبعات آن را قبول کردم چراکه هدف ما بازی‌های المپیک و دیدارهای مهم است.

به گزارش ایرنا، مهدی مهدوی‌کیا با اشاره به دیدار دوم تیمش برابر ترکمنستان افزود: بازی فردا برای ما بسیار مهم و ارزشمند است چرا که در نخستین دیدار خود به تساوی دست یافتیم و باید در این دیدار امتیاز کامل را کسب کنیم.

وی ادامه داد: بدون شک بازی سختی پیش روی ما خواهد بود، آنها به خوبی دفاع کرده و از سیستم‌های تدافعی بهره می‌برند. برابر ازبکستان هم با همین شیوه به میدان رفتند و عملکرد خوبی داشتند و در این شرایط گل‌زدن به تیمی مانند ترکمنستان آسان نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران تصریح کرد: من بازی ازبکستان را هم دیدم، آنها تیم خوب و جوانی دارند و فکر می‌کنم به غیر از ایران ازبک‌ها و ژاپنی‌ها هم با همین شیوه ما یعنی استفاده از بازیکنان جوان راهی این دوره از رقابت‌ها شده‌اند. به شخصه نگاه و تدبیر تیمی ایران مبتنی بر دیدارهای مهم و بازی‌های المپیک است و من از بازیکنانی استفاده کردم که در دیدارهای بعدی هم بتوانند ما را همراهی کنند. من تبعات این کار را قبول کردم و این در شرایطی است که می‌توانستیم از بازیکنان زیر۲۳سال استفاده کرده و برای قهرمانی راهی این مسابقات شویم اما همانطور که گفتم نگاه ما آماده‌کردن تیمی خوب با هدف حضور در بازی‌های المپیک است.

او در خصوص اردویی که در کشور عراق داشت، تاکید کرد: واقعیت این است که تمایلی به بازی با عراق نداشتم چراکه شاید در دور بعدی با آنها هم بازی شویم اما چاره‌ای هم نداشتیم چراکه باید چند دیدار دوستانه را برگزار می‌کردیم. البته آنها میزبانی خیلی خوبی از ما داشتند و تحت فشار تماشاگران آنها به میدان رفتیم و موفق شدیم نقاط ضعف و قوت خودمان را شناسایی کنیم.

گفتنی است تیم فوتبال امید ایران که با بازیکنان زیر ۲۱ سال خود راهی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا شده در نخستین دیدار خود برابر قطر به تساوی یک بر یک دست یافت. بازیکنان امید ایران در دومین دیدار خود فردا و از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مصاف ترکمنستان می‌روند. شاگردان مهدوی‌کیا در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های ازبکستان، ‌ قطر و ترکمنستان هم‌گروه هستند. این رقابت‌ها به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !