پلیس راهور همدان: تردد در محور گردشگری گنجنامه یک طرفه است


پلیس راهور همدان: تردد در محور گردشگری گنجنامه یک طرفه است

همدان - ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با توجه به افزایش ترافیک در مسیر گردشگری گنجنامه و با هدف تخلیه بار ترافیکی معبر، تردد در این جاده از ظهر امروز(شنبه) یکطرفه شده است.

سرهنگ فرخ جمالی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درحال حاضر شاهد ترافیک سنگین و پرحجمی در معابر درون شهری همدان هستیم به نحوی که نسبت به روز گذشته افزایش چشمگیری یافته است.

وی اظهار داشت: ترافیک سنگین و پرحجم ناشی از تردد خودروها تا ساعاتی از بامداد امروز در مسیرهای شهیدحسین فهمیده، بلوار ارم و معابر منتهی به گنجنامه کاملا مشهود بود که نیروهای پلیس راهور با حضور موثر نسبت به تسهیل و روان سازی تردد اقدام کردند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: همچنین از صبح امروز شاهد ترافیک سنگینی در این مسیرها به خصوص محور گردشگری گنجنامه شهر همدان هستیم که برهمین اساس تردد در این محور از میدان عباس آباد به سمت گنجنامه یکطرفه خواهد شد.

سرهنگ جمالی ادامه داد: محدودیت تردد در مسیر گنجنامه تا تخلیه خودروها و روان شدن ترافیک مسیر ادامه دارد.

به گفته وی، با توجه به حضور گسترده مسافر و گردشگران در شهرستان همدان و افزایش حجم ترافیک، تیم های پلیس راهور با آمادگی کامل و استقرار در معابر درون شهری، مشغول نظم بخشی به ترافیک و تسهیل تردد خودروها هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه