موحد: درآمدزایی پایدار اولویت شورا و شهرداری دهدشت باشد


موحد: درآمدزایی پایدار اولویت شورا و شهرداری دهدشت باشد

یاسوج- ایرنا - نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات زیاد شهرداری دهدشت ایجاد درآمد پایدار از سوی شورا و شهرداری برای برطرف کردن مشکلات باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد روز شنبه در نشست با اعضای شورای شهر دهدشت اظهار داشت: با توجه به مشکلات زیاد شهرداری باید از ظرفیت های این شهر برای درآمد زایی به نحو احسن استفاده کنند.

وی مشکلات شهرداری را شامل پرداخت نشدن حقوق، مشکلات جایگاه زباله، نبود دستگاه ها و ماشین آلات خدمات رسات و فرسودگی آنها اعلام کرد و گفت: می طلبد اعضای شورا با اولویت بندی مشکلات در پیگیری آنها تلاش شبانه روزی داشته باشند.

موحد تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها برای برطرف کردن مشکلات شهرداری با همکاری مسئولان کشوری استفاده خواهد شد.

وی بر انسجام و همکاری اعضای شورای شهر دهدشت تاکید کرد و گفت: شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم باید نسبت به تعهدات خود پایبند و در راستای برطرف کردن مشکلات تلاش جهادی داشته باشند.

رئیس شورای شهر دهدشت نیز در این جلسه مشکلات شورای شهر دهدشت را بسیار زیاد دانست و گفت: همکاری و همراهی نماینده در این راستا نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات دارد.

محمد آرانپور فرسوده بودن ماشین آلات شهرداری، نبود جایگاه دفن زباله مناسب و پرداخت نشدن حقوق کارمندان شهرداری را از مهمترین معضلات شهرداری دانست و گفت: شهرداری از نبود درآمد پایدار رنج می برد.

وی بر حمایت ویژه از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای سرمایه گذاری در شهر دهدشت تاکید کرد و افزود: بافت تاریخی دهدشت فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

آرانپور همکاری و حمایت میراث فرهنگی در این راستا را ضروری دانست و اضافه کرد: شهرداری از این ظرفیت برای درآمدزایی به صورت ویژه از سرمایه‌گذاران حمایت خواهد.

شهر دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سامانه بارشی به کهگیلویه وبویراحمد وارد می شود/احتمال سیل وصاعقه