استاندار یزد: حجت‌الاسلام دعائی یار دیرین امام و رهبری بود


استاندار یزد: حجت‌الاسلام دعائی یار دیرین امام و رهبری بود

یزد- ایرنا- استاندار یزد در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید محمود دعائی، یار دیرین امام و رهبری در سالگرد ارتحال امام امت و قیام پانزدهم خردادماه را سبب تاثر دانست.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره‌ کل روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در پیامی درگذشت حجت الاسلام دعائی را تسلیت گفت و نوشت: بی شک غم از دست دادن یک شخصیت فرهنگی و دارای سوابق مبارزاتی، چنان بزرگ است که جز با طلب شکیبایی از خداوند سبحان مرهم دیگری برای آن نتوان یافت و صد البته تسلیم در برابر معیشت حضرت باری تعالی، مسلک باورمندان به حکمت الهی است.

یقینا حضور اثربخش آن فقید سعید در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی، به ویژه همراهی با حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) در صحنه‌های مختلف انقلاب، نمایندگی مردم در ادوار مجلس شورای اسلامی و نیز سرپرستی موسسه اطلاعات؛ باقیات و صالحاتی است که به سبب آن نزد خدای متعال مأجور خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مردم شریف استان یزد و شهر زارچ، به ویژه بیت آن روحانی برجسته و سایر مصابین از دودمان دعائی، از ذات اقدس الهی برای آن شادروان خلد آشیان، رحمت و غفران واسعه و برای خانواده معزی، تشفی خاطر و اجر وافر را مسئلت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش