دانشگاه آزاد همدان میزبان تیم ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور شد


دانشگاه آزاد همدان میزبان تیم ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور شد

همدان- ایرنا- دبیر هیات تکواندو استان همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شهر همدان با برخورداری از امکانات مناسب برای میزبانی اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور معرفی شد.

«ولی الله شعبانی» روز سه شنبه در گفت وگو خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی تیم ملی نوجوانان و نونهالان کشورمان در ۲ بخش آقایان و بانوان از ۲۱ خردادماه جاری در دانشگاه آزاد دایر می‌شود و تا ۲ هفته ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان دارای ۲ سالن چند منظوره، اسکان و زیرساخت خوب ورزشی است که کمپ تمرینی و حتی مسابقه‌ای خوبی را فراهم ساخته است.

شعبانی خاطرنشان کرد: این اردو بهترین فرصت برای تکواندوکاران مستعد همدانی برای کسب تجربه به شمار می‌رود تا میزبان آمادگی و شرایط فنی خود را نسبت به ملی پوشان مورد ارزیابی قرار بدهند.

وی افزود: همزمان با اردوی تیم ملی قصد داریم نسبت به اردوی استعدادیابی آینده داران تکواندو استان همدان را شروع کنیم ضمن اینکه کارگاه آموزشی داوری و مربیگری را نیز برگزار خواهیم کرد.

دبیر هیات تکواندو استان همدان بیان کرد: هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو کشور نیز اواخر هفته آینده در همدان حاضر می‌شود و بازدیدی از این اردو خواهد داشت.

وی افزود: سیزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان ۱۱ تا ۱۶ مرداد ماه امسال در صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد.

همدان از قطب های اصلی میزبانی اردوهای تیم ملی در کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند