مراکز بهداشتی و درمانی سیستان و بلوچستان خدمات ماندگاری را انجام داده‌اند


مراکز بهداشتی و درمانی سیستان و بلوچستان خدمات ماندگاری را انجام داده‌اند

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در بحث سلامت همکاران مراکز بهداشتی درمانی استان در جبهه سلامت با توجه به شرایط ویژه استان و همسایگی با دو کشور افغانستان و پاکستان خدمات ماندگاری را انجام داده‌اند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا رحمدل بامری در نشست هماهنگی اقدامات حوزه بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهارداشت:جا دارد در همین جا قدردانی و تشکر ویژه داشته باشم از تمامی همکاران اسبق و کنونی در بیمه سلامت استان که خدمات ستودنی به مردم ارائه داده‌ند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بسیاری بوده و در کنار آن نیز از محرومیت های زیادی رنج می برد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: علی رغم همه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالیان مختلف برای استان انجام داده باز هم این استان دارای محرومیت های زیاد است .
وی ادامه داد: شرایط سیستان و بلوچستان شرایط ویژه و خاصی است این استان همچنان که در جبهه امنیت عزیزان جان خود را از دست دادند و سپری برای کل کشور شدند در جبهه سلامت نیز با توجه به شرایط ناگوار و ناپایدار همسایگی با ۲ کشور همسایه به عنوان سپر در جبهه سلامت بودند واگر اینگونه نبود امروز شاهد شیوع بیمارهای مختلفی در کل کشور بودیم.
بامری با اشاره به وجود ریزگردها در سیستان و بلوچستان افزود : بالاترین آمار سل در کشور مربوط به این استان است اگر در گذشته‌ شاهد طوفان‌های ۱۲۰ روزه در استان بودیم اما امروزه ما شاهد طوفان‌های ۳۶۰ روزه هستیم و مساله ریزگردها یکی از مشکلات اساسی مردم منطقه شده است و مردم شبانه روزی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا