فرماندار سیروان: جاده چشمه چاهی - سفید خانی باید در آینده نزدیک افتتاح شود


فرماندار سیروان: جاده چشمه چاهی - سفید خانی باید در آینده نزدیک افتتاح شود

ایلام - ایرنا - فرماندار سیروان از اجرای مراحل پایانی پروژه راهسازی چشمه چاهی - سفیدخانی خبر داد و گفت: این مسیر ارتباطی در آینده نزدیک تکمیل و زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا رئیسی روز پنج شنبه در بازدید از جاده چشمه چاهی سیروان با بیان اینکه با افتتاح این محور، ۸ کیلومتر این شهرستان را به مرکز استان نزدیک تر می کند، اظهار داشت: این پروژه سال های سال است که به مردم قول افتتاح آن را داده اند ولی همچنان تکمیل نشده است.

وی با اشاره به اینکه می بایست اداره کل راه و شهرسازی استان هرچه سریعتر این پروژه مهم و حیاتی را تکمیل کند، افزود: در حال حاضر بدلیل تکمیل نشدن محور قاضی خان به بدره، محور ارتباطی سیروان به ایلام، جاده حمیل به چرداول و غیره این شهرستان در بن بست جغرافیایی قرار دارد و تکمیل چنین محورهایی از نیازهای اصلی منطقه است.

فرماندار سیروان از مراحل پایانی پروژه راهسازی چشمه چاهی _ سفیدخانی خبر داد و تصریح کرد: این پروژه هماکنون در مرحله بیس قرار دارد و در آینده نزدیک زیر بار ترافیک می رود.

رییسی با اشاره به اینکه استاندار ایلام برای اجرایی شدن این پروژه تاکید ویژه ای داشته است، اظهار داشت: احداث این پروژه ۷ کیلومتری، ضمن حذف نقاط پرحادثه، بیش از ۸ کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می کند و تلاش می شود در آینده نزدیک این طرح به بهره برداری برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام