دومین شکار بایرن از آژاکس؛ پدیده جوان فوتبال هلند


دومین شکار بایرن از آژاکس؛ پدیده جوان فوتبال هلند

رایان گراونبرخ، پدیده جوان آژاکس، تایید کرد که با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوسته است.

به گزارش "ورزش سه"، رایان گراونبرخ، پدیده 20ساله هلندی، که در فصل گذشته عملکردی عالی با پیراهن آژاکس داشت امروز تایید کرد که با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوسته و از فصل آینده با پیراهن غول آلمانی به میدان خواهد رفت. با اینکه بایرن هنوز این انتقال را اعلام نکرده ولی گراونبرخ در یک مصاحبه از قطعی شدن انتقالش خبر داد.

بر اساس گزارشها قرارداد گراونبرخ به صورت 19 میلیون یورو به اضافه 6 میلیون یورو پاداش خواهد بود.

دومین شکار بایرن از آژاکس؛ پدیده جوان فوتبال هلند

گراونبرخ از مدتی پیش به رسانه‌های هلندی گفته بود شیفته بایرن مونیخ است و تمایل زیادی برای بازی در این باشگاه آلمانی دارد. او وقتی از قراردادش مطمئن شد در یک مصاحبه به ستایش از تیم جدید خود پرداخت و گفت پیوستن به بایرن تا این لحظه بزرگترین افتخاری فوتبالی‌اش است.

پدیده جوان هلندی در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد گفت:" بایرن باشگاه بزرگی است و چنین باشگاهی همیشه به دنبال فتح جامهای بزرگ است. من از خودم هم این انتظار را دارم. از اینکه به مونیخی‌ها ملحق شده‌ام واقعا خوشحالم".

گراونبرخ هافبک بااستعدادی است که می‌تواند زیر نظر یولیان ناگلزمان به یک ستاره بزرگ تبدیل شود. اما او در پست خود با رقابتی جدی در بایرن روبه‌رو است و ستاره‌هایی مثل یاشوا کیمیش و لئون گورتزکا در خط میانی کار را برای جوان هلندی سخت خواهند کرد.

با این حال، بایرن مونیخ در فصل آتی در رقابتهای مختلف حضور داشته و تعداد مسابقاتش آنقدر زیاد خواهد بود که زمان بازی کافی به گراونبرخ برسد تا او بتواند خودش را به کادر فنی و هواداران بایرن نشان بدهد.

بایرن مونیخ پیش از این هم موفق شده بود نصیر مزروعی، دفاع راست باشگاه آژاکس را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است