اخرین نسل پلی استیشن را از مقداد ای تی با کمترین هزینه تهیه کنید


سونی با کنسول پلی‌استیشن خود همچنان به عقیده خیلی‌ها، مهم‌ترین پلتفرم را برای تجربه بازی‌های ویدیویی فراهم کرده است و در هر نسل، موفقیت بزرگی را کسب می‌کند. آخرین نسل پلی‌استیشن که که پلی‌استیشن ۵ نام دارد هم از این قاعده مستثنی نیست و با شروع...

اخرین نسل پلی استیشن را از مقداد ای تی با کمترین هزینه تهیه کنید

سونی با کنسول پلی‌استیشن خود همچنان به عقیده خیلی‌ها، مهم‌ترین پلتفرم را برای تجربه بازی‌های ویدیویی فراهم کرده است و در هر نسل، موفقیت بزرگی را کسب می‌کند. آخرین نسل پلی‌استیشن که که پلی‌استیشن ۵ نام دارد هم از این قاعده مستثنی نیست و با شروع قدرتمندی که تجربه کرده است، می‌تواند نشان دهد که هنوز هم قرار است به این موضوع بزرگ ادامه دهد. مهم‌ترین قابلیت پلی‌استیشن ۵ که در نسل گذشته هم با PS4 تجربه کرد، حجم بزرگ بازی‌های عالی و AAA اختصاصی است که مایکروسافت با ایکس باکس هیچوقت نتوانست به آن دست پیدا کند.

حال شما نیز می توانید با خرید پلی استیشن 5 از این پلتفرم و بازی‌های شاخص آن لذت ببرید. این کنسول قدرت بسیار بیشتری نسبت به نسل گذشته دارد و حال همراه با امکان اجرای بازی‌های نسل قبل هم روانه بازار شده است. این کنسول حال ابعاد بزرگ‌تری دارد و با رنگ اصلی سفید در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. با خرید پلی استیشن 5 می‌توانید آثار شاخصی مانند God of War و جمع کثیر دیگری از آثار انحصاری را تجربه کنید که اکثرا فقط در این پلتفرم قابل تجربه هستند.

بازی‌ها؛ نقطه قوت همیشگی پلی استیشن

با خرید پلی استیشن 5 می‌توانید اطمینان حاصل کنید که بازی‌های بهتری نسبت به کنسول رقیب یعنی ایکس باکس سری ایکس خواهید داشت. این کنسول همچنان با جمعی از آثار شاخص انحصاری روانه بازار شده است و در آینده هم قرار است که این میزان بازی‌ها بیشتر و بیشتر شوند. سونی استودیوهای بیشتری را به مجموعه خود اضافه کرده و حال می‌تواند با کمک آن‌ها، حجم آثار مهم خود را بیشتر کرده و باز هم دست بالاتر را در نسل نهم بازی‌های ویدیویی داشته باشد. با خرید مودم روتر هم می‌توانید اینترنت این کنسول را تامین کرده و برای بازی آنلاین و دانلود آثار حجیم از آن استفاده کنید.

با خرید مودم روتر می‌توانید بازی‌ها را به‌صورت دیجیتالی خریداری کنید. می‌دانیم که خرید پلی استیشن 5 را می‌توانید به دو صورت تجربه کنید. یک نسخه از آن دیجیتالی بوده و نسخه دیگری هم دیسک خور است. برای نسخه دیجیتالی تنها باید به اینترنت وصل شده و بازی‌ها را دانلود کنید. به این ترتیب، خرید مودم روتر با امکان اتصال پرسرعت می‌تواند از ضروری‌ترین کارهای شما باشد. بازی‌های دیگری مانند The Last of Us و سری Uncharted را هم داریم که هر کدام تجربه‌ای متفاوت هستند و به شما کمک می‌کنند که تجربه فراموش نشدنی را با این کنسول داشته باشید.

اخرین نسل پلی استیشن را از مقداد ای تی با کمترین هزینه تهیه کنید

کنترلر جدید DualSense

کنترلر جدید کنسول پلی‌استیشن ۵ که طراحی زیباتری نسبت به گذشته دارد، قابلیت‌های متفاوتی را نسبت به نسل پیش در اختیار شما می‌گذارد. این کنترلر هم‌اکنون با حالت فیدبک برای تریگرها روانه بازار شده است و حس و حال حضور در محیط‌های بازی را با فشار برنامه‌ریزی شده و صفحه لمسی متفاوت فراهم می‌کند. فراموش نکنید که این امکانات در کنترلر رقیب ایکس باکس وجود ندارد و همین سبب می‌شود که این کنترلر یک نقطه قوت برای این کنسول تلقی شود.

کنترلر جدید سبب می‌شود که بازی‌ها را با ارگونومی بیشتری برای دستان خود تجربه کنید. می‌توانید آثار ویدیو گیمی را با قابلیت Ray Tracing تجربه کنید که جلوه‌های بصری ناب و متفاوتی دقیقا مطابق با نسل جدید بازی‌های ویدیویی برای شما خواهند داشت. به سراغ این کنسول و کنترلر مخصوص آن رفته و بازی‌های ناب کنسول را تجربه کنید. علیرغم اینکه در اوایل نسل قرار داریم، همچنان شما می‌توانید برخی از بازی‌های مهم نسل گذشته را با کیفیت و سرعت بالاتر روی این کنسول جدید تجربه کنید. می‌توانید خرید پلی استیشن 5 را در برنامه خود قرار داده و با موفقیت وارد نسل جدید بازی‌های ویدیویی شوید.

اسمارت واچ و لزوم استفاده از آن

یکی از امکانات دیگر فروشگاه مقداد آی تی، امکان بررسی قیمت ساعت اسمارت واچ و خرید آن از بازار است. می‌توانید مدل‌های متنوع را چک کرده و ببینید که کدام یک برای مچ دست شما مناسب‌تر است. البته قضیه فقط هم ظاهر و ارگونومی نیست و باید ببینید که چه امکاناتی را از ساعت هوشمند خود انتظار داشته و چه گوشی هوشمندی دارید که با آن همگام‌سازی کنید. اگر از آیفون استفاده می‌کنید، باید با بررسی قیمت ساعت اسمارت واچ اپل واچ شروع کرده و اقدام به خرید یکی از این مدل‌ها کنید.

در غیر این‌صورت، ساعت هوشمند گلکسی واچ و دیگر گزینه‌های اندرویدی هم در فروشگاه مقداد آی تی موجود هستند و می‌توانید خرید آن‌ها را نیز در برنامه خود قرار دهید. با خرید مودم روتر می‌توانید اینترنت تمام دستگاه‌های خانه یا محل کار خود را تامین کنید. مدل‌های مختلفی در فروشگاه مقداد آی تی وجود دارند که هر کدام با برد متفاوت و تعداد پورت‌های خاص عرضه شده‌اند و بازه قیمتی متنوعی هم برای خواست و بودجه شما فراهم شده است. با خرید و بررسی قیمت ساعت اسمارت واچ می‌توانید محصولی برای تمرینات ورزشی و بررسی نقطه سلامت خود داشته باشید.

اخرین نسل پلی استیشن را از مقداد ای تی با کمترین هزینه تهیه کنید

خرید پلی استیشن 5 از مقداد آی تی

شما برای خرید پلی استیشن 5 با شرایط ایده‌آل، می‌توانید به فروشگاه مقداد آی تی مراجعه کنید. مقداد آی تی از جمله سایت‌های کامل و مرجع برای خرید کالاهای الکترونیکی و غیر الکترونیکی است و می‌توانید خرید پلی استیشن 5 را در کنار تمام کالاهای دیگر تجربه کنید. برای ورود به نسل جدید بازی‌های ویدیویی، کنسول پلی استیشن 5 هم‌اکنون ایده آل‌ترین شرایط را دارید و همین سبب شده است که ایرانی‌ها به عنوان بهترین گزینه به خرید پلی استیشن 5 توجه نشان دهند.

شما می‌توانید با بررسی قیمت ساعت اسمارت واچ به خرید مدل‌های مختلف از برندهای معتبر پرداخته و هنگام ورزش، پیاده‌روی در بیرون و فعالیت‌های دیگر، از آن استفاده کنید. با اسمارت واچ دیگر نیازی به حمل گوشی در باشگاه نخواهید داشت و حتی می‌توانید میزان کالری سوزی و پخش آهنگ را نیز با آن کنترل کنید. این امکانات همگی سبب شده‌اند که کاربران زیادی بسته به بودجه‌ای که در اختیار دارند، اقدام به خرید ساعت هوشمند کنند. اپل واچ ساخت اپل هم‌اکنون بهترین ساعت هوشمند بازار است که برای دارندگان گوشی آیفون بهترین گزینه برای خرید خواهد بود. این ساعت در اندازه‌های ۴۱ و ۴۵ متری در مقداد آی تی موجود شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا