نماینده ولی‌فقیه در کردستان: بانک اطلاعاتی روستاها ایجاد شود


نماینده ولی‌فقیه در کردستان: بانک اطلاعاتی روستاها ایجاد شود

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی روستاها با مشارکت شوراها تاکید کرد و گفت: شوراها به ویژه در مناطق روستایی همزمان با طرح مشکلات، راهکار نیز ارائه کنند تا مسائل در زمان کمتری برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی سنندج، حسین‌آباد، شویشه و بخش های مرکزی و کلاترزان اظهار داشت: شوراها مشکلات مردم و مناطق خود را به صورت مکتوب به ما منعکس‌ کنند اما انتظار می‌رود همراه با طرح مشکلات، راهکار نیز ارائه شود.

وی اضافه کرد: مردم از شوراها انتظار پیگیری و رفع مشکلاتشان را دارند، بنابراین انتظار این است که در این راستا تلاش مضاعف صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه پیگیری مشکلات مردم توسط شوراها فقط محدود به بیان آن نباشد و باید با جدیت دنبال شود، افزود: مردم به شوراها رای داده‌اند تا مطالباتشان را به مسوولان منعکس و برطرف کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: مشکلات مردم روستاها را از مسوولان مطالبه‌گری کرده و متناسب با نیاز به‌صورت میدانی و از نزدیک از آن بازدید میدانی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال از ۶۰ روستای استان بازدید میدانی و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و پیگیری کرده‌ام، ادامه داد: بنده به این کار اعتقاد دلی دارم که مردم کردستان شایسته والاترین خدمات هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: به زودی به‌صورت میدانی از مناطق روستایی شهرستان سنندج بازدید خواهیم کرد، البته شوراها نیز باید خودشان مشکلات و خواسته‌های مردم را از ما مطالبه‌گری کنند.

شهرستان سنندج با بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای چهار بخش مرکزی، کلاترزان، حسین‌آباد و سیروان است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عیدانه طبیعت به مردم در 13 بدر