ادارات و مراکز آموزشی برخی شهرستان‌های کردستان به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد


ادارات و مراکز آموزشی برخی شهرستان‌های کردستان به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد

سنندج- ایرنا- بنا به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای کردستان، ادارات، سازمان‌های دولتی، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس استان در سه شهرستان سنندج، سقز و دیواندره امروز سه‌شنبه تعطیل شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری کردستان، متعاقب صدور اخطار هواشناسی سطح نارنجی و با توجه به تداوم آلودگی هوا در برخی مناطق استان کردستان، تمام ادارات، سازمان‌های دولتی، بانک ها، دانشگاه‌ها و مدارس در سه شهرستان سنندج، سقز و دیواندره امروز سه شنبه ۲۴ خرداد تعطیل شد.

این تصمیم به دنبال هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان کردستان و به واسطه تداوم آلودگی هوا در برخی مناطق استان، به پیشنهاد کمیته اضطرار آلودگی هوا و با تصویب ستاد مدیریت بحران استان گرفته شد.

با توجه به اینکه براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، آلودگی ـ هرچند با شدت کمتر ـ تا اواخر وقت امروز سه شنبه ۲۴ خردادماه تداوم می یابد، کمیته اضطرار آلودگی هوا استان از شهروندان [به ویژه بیماران تنفسی، قلبی - عروقی و کودکان] درخواست کرده است از ترددهای غیرضروری خارج از منزل و فعالیت در فضای باز خودداری کنند، همچنین بر اساس اعلام پیش تر این کمیته، همه فعالیت‌های ورزشی در سطح استان، امروز سه شنبه ۲۴ خردادماه، ممنوع می‌باشد.

توده گرد و خاک محلی که از عصر روز دوشنبه در کردستان ایجاد شده است امروز نیز ادامه خواهد داشت.

در اطلاعیه قبلی روابط عمومی استانداری کردستان اعلام شده بود که ادارات و سازمان‌های دولتی، بانک ها، دانشگاه‌ها و مدارس در سه شهرستان سنندج، سقز و دیواندره با 2 ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

‌گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی در روستای «نران»سنندج