هواشناسی: آسمان کرمانشاه خالی از غبار می‌شود 


هواشناسی: آسمان کرمانشاه خالی از غبار می‌شود 

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد، توده‌ای از ریزگردها که غرب کشور را تحت تاثیر قرار داده است، بعدظهر امروز از منطقه خارج می‌شود.

«فیروز دولتشاهی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: توده‌ای از ریزگردها از کشور همسایه روز گذشته وارد جو استان شد و منجر به انتشار هشدار سطح نارنجی گردید.

وی با اشاره به اینکه این توده وضعیت هوای استان در بسیاری از مناطق را به حالت اضطراری و بحرانی درآورد گفت: از بعدظهر امروز رفته رفته از غلظت گرد و غبار آسمان شهرستان های استان کاسته خواهد شد.

به گفته وی اکنون کمترین میزان دید افقی با پنج کیلومتر مربوط به شهرستان اسلام آبادغرب است و دیگر شهرستان ها وضعیتی مطلوب تری دارند.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود به پیش بینی وضعت هوا در روزهای آینده پرداخت و گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، هوای استان تا پایان هفته جاری صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد و گرد و خاک محلی خواهد بود.

دولتشاهی افزود: دمای هوا که تا روز پنجشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از جمعه تا یکشنبه هفته آینده به طور نسبتاً محسوسی افزایش می یابد.

به گفته وی دمای هوای شهر کرمانشاه امروز در بیشترین حالت به ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد که پیش بینی می شود این دما روز شنبه ۴۱ درجه سانتیگراد باشد.

به گفته مدیرکل هواشناسی کرمانشاه در ۲۴ ساعت آینده شهرستان های سنقر و سرپل‌ذهاب به ترتیب با ۱۲ و ۳۸ درجه سانتگراد بالای صفر خنک ترین و گرمترین نقاط استان خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب + عکس