واحدهای فناور به پارک علم به پارک علم و فناوری البرز معرفی شوند


واحدهای فناور به پارک علم به پارک علم و فناوری البرز معرفی شوند

کرج - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری البرز گفت: واحدهای فناور دارای قابلیت دانش بنیان شدن به این پارک معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی عباسی روز سه شنبه در نشست کمیته اقتصاد و دانش بنیان در فرمانداری کرج افزود: اکنون ۳۱۳ شرکت دانش بنیان در البرز داریم که در تلاش هستیم به رتبه دوم کشوری از نظر تعداد شرکت های دانش بنیان برسیم.

وی ادامه داد: در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین باید تمام تلاش خود را برای توسعه ظرفیت های دانش بنیان بکار بگیریم.

عباسی گفت: نظر به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر راهبری تولیدات در جهت دانش بنیان و اشتغال آفرین و تشکیل کارگروه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان البرز ، در نتیجه مصوبات اولین جلسه ستاد مذکور مبنی بر تشکیل کمیته اقتصاد دانش بنیان در هریک از شهرستانها اقدامات موثر انجام گرفت.

وی بیان داشت: اولین نشست کمیته اقتصاد دانش بنیان در شهرستان طالقان با حضور معاونان فرماندار طالقان و با حضور مدیران و معاونان پارک علم و فناوری البرز برگزار شد.

عباسی افزود: پس از بررسی گزارشی از وضعیت شهرستان طالقان و فعالیت های ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان توسط پارک علم و فناوری در ادامه چالشهای شهرستان در راستای توسعه اقتصادی استان البرز و کشور مورد بررسی قرار گرفت.

کارگروه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان البرز برای شناسایی ظرفیت های دانش بنیان این استان با هدف تحقق اهداف شعار سال مبنی بر سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین تشکیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی