منظور آقایان از دیدار با آرژانتین، بازی در میدان آرژانتین است/ چند سال است که ملی پوشان پولی نگرفته اند


منظور آقایان از دیدار با آرژانتین، بازی در میدان آرژانتین است/ چند سال است که ملی پوشان پولی نگرفته اند

حسین شمس گفت: با وضع مالی موجود، احتمالا منظور دوستان از دیدار دوستانه با آرژانتین، بازی در میدان آرژانتین است!

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت تیم ملی قبل از شروع جام ملت‌های آسیا گفت: الان بیشترین نگرانی من برای تیم ملی فوتسال است که حتی یک بازی دوستانه هم برای آن در نظر گرفته نشده است. با این وضعیت مالی که در فدراسیون فوتبال وجود دارد بعید می‌دانم تیم ملی به کشور آرژانتین اعزام شود. پس بنابراین احتمالاً منظور دوستان میدان آرژانتین است.

تیم ملی فوتسال کشورمان جهت آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا روز‌های پانزدهم و هفدهم تیر باید ۲ بازی دوستانه برابر آرژانتین برگزار کند. طبق برنامه ریزی به وجود آمده این بازی به میزبانی آرژانتین برگزار خواهد شد.

نگران تیم ملی فوتسال هستم

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: وضعیت بدی برای تیم ملی فوتبال کشورمان آن هم در آستانه مسابقات جام جهانی قطر پیش آمده و شرایط فوتسال هم بسیار نگران کننده است. به مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا نزدیک می‌شویم و باید هر چه زودتر تکلیف تیم ملی و باشگاه‌های لیگ برتری مشخص شود. من بسیار نگران تیم ملی فوتسال هستم، زیرا باید از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع کند.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات جام ملت‌های فوتسال از ۳ تا ۲۸ مهر در کویت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

اولاقباد: وضعیتم برای بازی در اسپانیا مشخص نیست

تیم ملی فوتسال جوانان هیچ پولی نگرفته است

شمس گفت: تیم ملی فوتسال زیر ۲۳ سال ما ۳ سالی می‌شود که هیچ پولی نگرفته است، مسئول این وضع چه کسی است؟ مگر رئیس کمیته فوتسال شب عید به علی صانعی نگفت که تیم ملی جوانان را به تورنمنت کافا ببرد؟ مگر او تیم را قهرمان نکرد؟ زمانی که صانعی تیم را به تایلند برد و بعد از آن به ایران برگشت دید که خانه اش را دزد زده است. حالا چه کسی باید پول صانعی را بدهد؟ چرا پول بچه ها را پرداخت نمی کند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...