برق 72 اداره پرمصرف در خراسان رضوی قطع شد


برق 72 اداره پرمصرف در خراسان رضوی قطع شد

مشهد-ایرنا- مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تاکنون برق 72 اداره در این استان به لیست نهادهای پرمصرف اضافه شده و برق آنها طی روزهای اخیر قطع شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، سید مجید آزیز افزود: ادارات و سازمانهای عمومی پرمصرف که از الگوی تعیین شده هیات وزیران تبعیت نکنند و مصرف برق خود را کاهش ندهند، ضمن قطع به مردم نیز معرفی می شوند.

وی اظهار داشت: طبق مصوبه هیات وزیران می بایست ادارات، بانکها و سازمانهای عمومی مصرف برق خود را در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۰ درصد و در ساعات غیراداری ۶۰ درصد مصرف جاری خود را کاهش دهند.

وی بیان کرد: این مصوبه از روز سه‌شنبه هفته گذشته در خراسان رضوی به اجرا درآمده است که در پی آن پس از اتمام مهلت داده شده، روز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه برق ۲۵ اداره پرمصرف و روز سه‌شنبه، ۲۴ خردادماه برق ۴۷ اداره پرمصرف در استان خراسان رضوی قطع شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ادارات پرمصرفی که برق آنها در خراسان رضوی قطع شده است، در شهرستانهای نیشابور، قوچان، سبزوار، سرخس، تایباد، تربت حیدریه، گناباد، تربت جام، فریمان، مه ولات، خواف، جوین، کاشمر و چناران فعالیت دارند.

آزیز از همه مشترکان خواست نسبت به رعایت الگو و صرفه‌جویی در مصرف برق بویژه در ساعات اوج بار همکاری لازم را داشته باشند تا امکان بهره‌مندی از برق برای همه فراهم شود.

به گزارش ایرنا، تعداد مشترکان برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به جز حوزه شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک و طول شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف این شرکت ۴۳ هزار کیلومتر است. تعداد مشترکان شرکت توزیع برق مشهد نیز یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر و طول شبکه در آن نیز حدود ۱۷ هزار کیلومتر است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی