اجرای نمایش «معرکه در معرکه» تا پنجم تیر در شاهرود ادامه دارد


اجرای نمایش «معرکه در معرکه» تا پنجم تیر در شاهرود ادامه دارد

شاهرود - ایرنا - نمایش «معرکه در معرکه» به نویسندگی داوود میرباقری و کارگردانی حسن سرچاهی در شاهرود تا پنجم تیر در سرسرای سیب مجتمع فرهنگی و هنری مهر به روی صحنه است.

حسن سرچاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه نمایش «معرکه در معرکه» شب گذشته در جمع خبرنگاران و با حضور مسوولان مدیریت شهری در سرسرای سیب مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود اجرا شد، افزود: این نمایش سال ۹۸ به جشنواره سراسری فجر راه یافت و مقام اول جشنواره را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشنامه حماسی و تراژدی است، تصریح کرد: این نمایش داستان روایت‌گر پهلوانی است که زندگی خود را در فضای معرکه گیری دنبال می‌کند.

کارگردان این نمایش با اشاره به اینکه در «معرکه در معرکه» زنی قصد دارد مانع معرکه‌گیری مرد پهلوان شود، ابراز داشت: «معرکه در معرکه» با اجرای میدانی و تیم بازیگران حرفه‌ای و جدید با اجرای چهار سویه و میدانی سعی برآن دارد با مخاطب خود ارتباط برقرار کند.

سرچاهی تاکید کرد: تئاتر هنر بیان مطالبات اجتماعی در جامعه است و امیدوارم چراغ این هنر در شاهرود همواره روشن بماند.

وی از اجرای این نمایش تا پنجم تیرماه در شاهرود خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم این نمایش با حمایت مسئولان و مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی و همچنین شهروندان از استقبال خوبی برخوردار شود.

کارگردان نمایش «معرکه در معرکه« افزود: شیما قرایی، میترا قرایی، سیدعلی بیطرف، جواد حسنیان و حسن سرچاهی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...