سربازان وظیفه پاکدشت آموزش‌های مهارتی می‌بینند


سربازان وظیفه پاکدشت آموزش‌های مهارتی می‌بینند

پاکدشت- ایرنا- رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان پاکدشت گفت: به منظور توانمندسازی سربازان وظیفه ، طرح ارائه آموزش‌های مهارتی در پادگان‌های این شهرستان آغاز شد.

به گزارش پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی مرکز اموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان پاکدشت، مهدی مرادی وجدانی با اعلام این خبر اظهار داشت: حضور در دوران خدمت مقدس سربازی، بستر و فرصتی مناسب برای کسب مهارت و هموار شدن مسیر اشتغال سربازان است.

وی افزود: فراگیری آموزش‌های مهارتی در دوران مقدس سربازی فرصتی مغتنم برای فراهم‌سازی زمینه اشتغال پایدار و ارتقاء مهارت سربازان وظیفه در هنگام گذراندن این دوران است و این مهم می تواند موجب توانمند سازی آنان برای ورود به بازار کار شود.

مرادی تصریح کرد: ارائه آموزش‌ها به صورت مهارت آموزی در محیط واقعی کار در پادگان‌ها و در کارگاه های آموزشی مرکز شماره ۱۶ پاکدشت آغاز شده و پس از پایان دوره و انجام سنجش مهارت که به دو صورت تئوری و عملی برگزار می شود، به شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب نمره قبولی شده اند گواهینامه بین‌المللی الکترونیکی مهارت اعطاء می‌شود.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در حرفه‌های گوناگون به سربازان وظیفه شهرستان پاکدشت ارائه شده است.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نظارت بر عملکرد مراکز تهیه و طبخ غذا در شهرستان ری تشدید می‌شود