ایربادز ورزشی Soundcore Sport X10 انکر با گواهی IPX7 و طراحی سبک معرفی شد


ایربادز ورزشی Soundcore Sport X10 انکر با گواهی IPX7 و طراحی سبک معرفی شد

انکر که از برندهای شناخته شده تولید لوازم جانبی محسوب می‌شود، این بار جدیدترین ایربادهای ورزشی خود را با نام Soundcore Sport X10 عرضه کرده است.ایربادز Soundcore Sport X10 انکر یک جفت هدفون متمرکز بر فعالیت‌های ورزشی با طراحی قلاب چرخان دور گوش است...

انکر که از برندهای شناخته شده تولید لوازم جانبی محسوب می‌شود، این بار جدیدترین ایربادهای ورزشی خود را با نام Soundcore Sport X10 عرضه کرده است.

ایربادز Soundcore Sport X10 انکر یک جفت هدفون متمرکز بر فعالیت‌های ورزشی با طراحی قلاب چرخان دور گوش است که راحتی و کیفیت صدای عالی را حین دویدن تضمین می‌کند.

هدفون Soundcore X10 انکر 79 دلار قیمت دارد و هنگام حضور در باشگاه، صدای خروجی bass-forward را ارائه می‌دهد.

این هدفون انکر دارای گواهی IPX7 برای مقاومت در برابر تعریق و نفوذ آب به داخل است. کسب رتبه‌بندی IPX7 به این معنی است که ایربادز Anker Soundcore Sport X10 در برابر تعرق یا آبی که در حین انجام تمرینات ممکن است با آن در تماس باشد، تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.

هدفون Soundcore Sport X10 انکر در حال حاضر در رنگ‌های سیاه یا سفید موجود است. انکر می‌گوید یک رنگ قرمز نیز بعداً به این مدل اضافه خواهد شد.

ایربادز ورزشی Soundcore Sport X10 انکر با گواهی IPX7 و طراحی سبک معرفی شد

طراحی قلاب شونده دور گوش، به کاربر این امکان را می‌دهد که زاویه پوشیدن را برای قرار دادن راحت‌تر و ایمن‌تر ایربادها روی گوش خود تنظیم کند. این ویژگی از افتادن هدفون در حین تمرینات شدید جلوگیری می‌کند.

وزن هر هدفون نیز تنها 4.4 گرم است که ایربادز X10 انکر را در میان سبک ترین‌های این بازار قرار می‌دهد.

هدفون انکر Soundcore X10 همچنین می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن موبایلی خود با انتخاب از بین 20 پروفایل از پیش تنظیم شده EQ دیگر، بر روی خروجی باس پیش فرض تعدیل شود.

این ایربادز برای کمک به ارائه موسیقی واضح در خارج از منزل، قابلیت حذف نویز هیبریدی را نیز در اختیار دارد. همچنین یک حالت شفافیت (Trasnparency) برای کمک به تقویت نویز محیطی در صورت نیاز برای آن در نظر گرفته شده است.

ایربادز ورزشی Soundcore Sport X10 انکر با گواهی IPX7 و طراحی سبک معرفی شد

هدفون Soundcore X10 انکر از شارژ بی‌سیم و باتری با شارژدهی 32 ساعته (همراه کیس) پشتیبانی می‌کند.

تشخیص پوشیدن ایربادها نیز از ویژگی‌های جانبی این محصول تلقی می‌شود که هنگام بیرون آوردن گوشی‌ها از داخل گوش، پخش موسیقی را متوقف می‌سازد.

هدفون‌ Anker Soundcore X10 علی‌رغم برچسب قیمتی 79 دلاری خود، ویژگی‌های کاربردی و مشخصات رده بالایی را در اختیار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال