معترضان پاکستانی بیلبوردهای سامسونگ را تخریب کردند


معترضان پاکستانی بیلبوردهای سامسونگ را تخریب کردند

برخی معترضان در کشور پاکستان بیلبوردهای سامسونگ را در شهر کراچی تخریب کرده‌اند. گفته می‌شود این اتفاق به دلیل آنچه توهین به پیامبر اسلام عنوان شده، صورت گرفته است.امروز در شهر کراچی پاکستان، گروهی از افراط‌گرایان به تخریب بیلبوردهای سامسونگ...

برخی معترضان در کشور پاکستان بیلبوردهای سامسونگ را در شهر کراچی تخریب کرده‌اند. گفته می‌شود این اتفاق به دلیل آنچه توهین به پیامبر اسلام عنوان شده، صورت گرفته است.

امروز در شهر کراچی پاکستان، گروهی از افراط‌گرایان به تخریب بیلبوردهای سامسونگ پرداختند. گفته می‌شود از کدهای QR نصب شده در یک مرکز خرید این شهر، محتواهایی توهین‌آمیز نسبت به پیامبر اسلام پخش می‌شده است.

معترضان پاکستانی بیلبوردهای سامسونگ را تخریب کردند

به دنبال این اعتراضات، دفتر سامسونگ در پاکستان در بیانیه‌ای به بی‌طرف بودن خود در مقابل احساسات دینی تاکید کرده است. بیانیه سامسونگ برای واکنش به اتفاقات کراچی به شرح زیر است؛

شرکت سامسونگ الکرونیکس همه باورهای دینی و احساسات مذهبی را محترم می‌شمارد و بیشترین احترام را برای دین اسلام قائل است.

سامسونگ همچنین قصد دارد تحقیقات داخلی را برای رسیدگی به این مورد به انجام برساند. برخی از معترضان می‌گویند که سامسونگ یک «کد QR کفرآمیز» در مرکز خرید شهر کراچی قرار داده است.

پلیس کراچی تمامی دستگاه‌های وای فای سامسونگ شامل QR مورد اشاره را خاموش کرده و 20 کارمند این شرکت را دستگیر کرده است. دستگاه پخش کننده محتوای «توهین آمیز» مورد اشاره معترضان نیز توقیف شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل