برگزاری کارگاه «تربیت فرزند» در کانون «شهدای بیت الله» شهرستان فسا


برگزاری کارگاه «تربیت فرزند» در کانون «شهدای بیت الله» شهرستان فسا

مرزبان از برگزاری کارگاه «تربیت فرزند» ویژه والدین بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» شهرستان فسا خبر داد.

«محمدصادق مرزبان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فسا، گفت: آگاهی والدین از نحوه برخورد با فرزندان در تربیت صحیح و اصولی آنها نقش موثر و بسزایی دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» فسا افزود: اینکه والدین بدانند در شرایط سنی فرزندانشان چه نوع برخوردی داشته و از کدام برخوردها پیشگیری کنند اصل مهمی است که در تربیت فرزندان ضروری بوده و در آینده آنان تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: اهمیت این موضوع سبب شده تا کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» شهرستان فسا علاوه بر برنامه های متدوال ویژه بچه های مسجد، کارگاه های آموزش خانواده ویژه والدین را در برنامه های خود قرار دهد.

مرزبان عنوان کرد: در برنامه جدید این کانون، کارگاه آموزشی «تربیت فرزند» با موضوع تربیت جنسی قرار است ویژه پدران و مادران برگزار شود.

وی ادامه داد: اهمیت این موضوع سبب شده تا این کارگاه آموزشی در سه جلسه ویژه والدین در کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» شهرستان فسا برگزار شود.

مرزبان گفت: نخستین جلسه از کارگاه آموزشی «تربیت فرزند» با موضوع تربیت جنسی روز سه شنبه 14 تیرماه از ساعت 17 و 30 دقیقه در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای بیت الله» شهرستان فسا با دعوت از والدین بچه های مسجد برای شرکت در این کارگاه آموزشی، اظهار کرد: این برنامه در سالن جلسات کانون «شهدای بیت الله» برگزار می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟