واکنش دادستان به حواشی جنجالی گرشا رضایی در کنسرت زاهدان+ فیلم


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان گفت: در روز‌های گذشته یک خواننده گمنام در زاهدان حضور یافته و در خلال اجرای کنسرت، اهانتی به زبان، لهجه و گویش غنی مردم استان سیستان و بلوچستان می‌کند که به...

واکنش دادستان به حواشی جنجالی گرشا رضایی در کنسرت زاهدان+ فیلم

به گزارش راهبرد معاصر، ابوالفضل احمدزاده اظهار داشت: طی روز‌های گذشته یک خواننده گمنام در شهرستان زاهدان حضور یافته و در خلال اجرای کنسرت خود اهانتی به زبان، لهجه و گویش غنی مردم استان سیستان و بلوچستان می‌کند که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان افزود: نهاد‌های نظارتی و شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه‌ای موسیقی در استان که متولی آن فرهنگ و ارشاد اسلامی است باید به صورت جدی و از همان ابتدای امر این موارد را متذکر شود و نباید به نحوی پیش بروند که یک نفر از خارج استان بیاید و پس از کسب درامد‌های آن چنانی از مردم به آن‌ها توهین کرده و برود.

وی تاکید کرد: تاسف می‌خورم از اینکه این خواننده که اسم و رسمی خاصی هم در بین هنرمندان پاپ کشور ندارد اینگونه باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی مردم نجیب و فهیم سیستان و بلوچستان شده که این امر به شدت محکوم است و پرونده‌ای در خصوص اهانت خواننده پاپ مد نظر در دستگاه قضا مفتوح خواهد شد و به تمامی موسسات این چنینی تذکر داده و اتمام حجت می‌شود تا در اجرای برنامه تمامی مراتب و قوانین را رعایت کنند.

احمدزاده گفت: تمامی نظارت‌ها بر کنسرت و سایر برنامه‌های فرهنگی باید نظام‌مند بوده و مدعوین از لحاظ فضای فرهنگی، دینی و مردمی توجیه شوند و عموماً کسانی که با فرهنگ غنی مردم سیستان و بلوچستان آشنایی نداشته‌اند حق حضور و اجرای برنامه در استان را ندارند که منبعد اگر مشابه این اتفاقات تکرار شود، هم خواننده و هم موسسه مجری مورد تعقیب و پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: حفظ شئونات اسلامی و عفت کلامی و گویش صحیح و محترمانه بر تمام خوانندگان ضروری است و نباید متانت مردم شریف و میهمان‌نواز این استان خدشه‌دار شود و چنانچه چنین صحنه‌هایی به منصه ظهور برسد قطعاً و فوری آن کنسرت تعطیل خواهد شد و سابقه موسسات مذکور در اعطای مجوزات ملاک عمل خواهد بود.

گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ، جمعه (۱۰ تیر) کنسرتی را در زاهدان برگزار کرد. در این کنسرت که فیلم آن به تازگی منتشر شده، یک مخاطب حاضر در سالن داد می‌زند و از این خواننده درخواست می‌کند که پلی بک نخواند. در پاسخ به این درخواست گرشا رضایی از فرد می‌پرسد آیا می‌دانی پلی بک چیست؟ و زمانی که با پاسخ مثبت این فرد مواجه می‌شود، ادامه می‌دهد: «پسر خوبم، کوچولوی من، عمو، کلاس چندم هستی؟».

اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و چندین دقیقه بعد، گرشا رضایی توهین به مخاطب را شروع می‌کند و با دهن کجی، همان درخواست را تکرار می‌کند. در دقایق پایانی کنسرت نیز این خواننده می‌گوید: بعضی‌ها می‌خواهند بگویند ما هم بلدیم، همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و دو سوال از او بپرسم، ایزی لایف لازم می‌شود./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)