طرح اطعام غدیر با مشارکت بچه مسجدی های کانون بصیرت اجرا می شود


طرح اطعام غدیر با مشارکت بچه مسجدی های کانون بصیرت اجرا می شود

احسان صفر زاده گفت: در روز عید غدیر با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون طرح اطعام غدیر با هدف اطعام نیازمندان اجرا می شود.

«احسان صفر زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: در آستانه ورود به دهه امامت و ولایت هم زمان با روز عرفه، دعای با فضیلت عرفه قرائت شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری بصیرت منوجان افزود: در روز عید قربان طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شد و در این راستا بسته های گوشت قربانی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی ابراز کرد: هم زمان با عید غدیر نیز در نظر داریم کاروان شادی همراه با مولودی خوانی راه اندازی کنیم.

صفر زاده با اشاره به این که کاروان شادی به صورت ماشینی و موتوری است، ادامه داد: حرکت این کاروان از گلزار شهدای گمنام با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز می شود و در طول مسیر به شهدای روستای بجگان نیز ادای احترام کرده و سپس به سمت امامزاده علی ابن فضل در روستای عباس آباد ادامه مسیر می دهد.

مدیر کانون فرهنگی هنری بصیرت منوجان اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه امامت و ولایت برپایی جشن بزرگ غدیر است.

مدیر کانون فرهنگی هنری بصیرت منوجان اضافه کرد: این جشن همراه با برنامه های شاد و متنوع همچون مولودی خوانی، اجرای سرود، سخنرانی و مسابقات فرهنگی است.

وی عنوان کرد: همچنین در روز عید غدیر با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون طرح اطعام غدیر با هدف اطعام نیازمندان اجرا می شود.

صفر زاده یادآور شد: سال گذشته در روز عید غدیر قریب ۵ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان روستاهای عباس آباد، پاتک، میانده، کوهپایه و پاگدار توزیع شد و امسال نیز طرح اطعام غدیر در این روستاها اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری بصیرت منوجان در خاتمه از همکاری و همراهی مسئولین بسیج، بسیجیان و هیئت مذهبی در برگزاری این برنامه ها تشکر کرد.

پایان پیام/586

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک