دانلود سریال جادوگر+لینک قسمت 1 تا10


دانلود سریال جادوگر+لینک قسمت 1 تا10

سریال جادوگر یک مجموعه تلویزیونی کمدی ایرانی است.پخش این مجموعه از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ از شبکه نمایش خانگی آغاز شده‌است.

سریال ایرانی جادوگر محصول ۱۴۰۱ ایران است. سریال جادوگر یک سریال ایرانی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ایرج محمدی، محصول نمایش خانگی ۱۴ قسمتی است.

زمان پخش:

مجموعه نمایش خانگی جادوگر هر هفته یک شنبه ها ۸ صبح پخش میشود.

خلاصه داستان سریال جادوگر

در خلاصه داستان این سریال آمده است: قدرت (احمد مهرانفر) و جهانگیر (جواد رضویان) در تلاش هستند تا با یکدیگر همکاری کرده و به مال و منالی برسند. زمانی که از این موضوع ناامید می شوند، به فکر مهاجرت افتاده و در تلاش هستند تا از کشور خارج شوند. اما در همین بین متوجه موضوع بسیار ساده و جالبی می شوند. آن ها در گیر و دار تلاش هایشان این موضوع را می فهمند که می توانند در همین کشور و صرفا با کاری همچون رمالی پول خوبی به دست آورند. الباقی ماجراهایی که برای این افراد رخ می دهد و دیگر افرادی که با این دو نفر در ارتباط هستند، قصه اصلی داستان را می سازد.

بازیگران سریال

احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مومن، نسیم ادبی، فقیه سلطانی، متین ستوده، گیتی قاسمی، شهین تسلیمی، صحرا اسداللهی، عرفان ابراهیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال زاده، سمیه مهری، سحر سلیمانی، جواد پولادی و نادر سلیمانی، رضا ناجی، محمدرضا عقدایی، احمد ایراندوست و (با هنرمندی) رضا توکلی، محمد فیلی و (با معرفی) پونه هاشم‌‎‌پور

دانلود سریال جادوگر+لینک قسمت 1 تا10

احمد مهران فر متولد سال ۱۳۵۴ بازیگر ایرانی است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش ارسطو در سریال پایتخت شناخته شده است.مهران فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش های تئاتری را تجربه کرده است.او در فیلم های سینمایی بسیاری همچون نان، عشق و موتور ۱۰۰۰، اقلیما، دربارهٔ الی…، آتش بس، ماجرای نیمروز و بی خود و بی جهت نیز حضور داشته است.

اسامی عوامل

تهیه‌کننده ایرج محمدی/ نویسنده مریم تاجیک/ عکاس سمیرا بختیاری/ طراح لباس مرجان گلزار/ طراح چهره‌پردازی محسن دارسنج/ آهنگساز علیرضا حبیبی/ صدابردار مرتضی اصلانزاده/ تدوین گر مهسا سادات اطیابی/ مدیر فیلمبرداری افشین علیزاده/ مدیر تولید سید حمیدرضا اطیابی/ مجری طرح علی طلوعی

دانلود سریال جادوگر+لینک قسمت 1 تا10

نقد و بررسی سریال جادوگر

بازیگران اصلی سریال احمد مهرانفر و جواد رضویان می باشند. این دو بازیگر به خوبی در این فیلم با یکدیگر مکمل بوده و توانسته اند تا جایی که امکان دارد نقش خود را به خوبی ایفا کنند. این سریال در ژانر اجتماعی و طنز می باشد.

لینک دانلود سریال جادوگر:

قسمت اول کیفیت۷۴۰p قسمت اول کیفیت۱۰۸۰p

قسمت دوم کیفیت۷۴۰p قسمت دوم کیفیت۱۰۸۰p

قسمت سوم کیفیت۷۴۰p قسمت سوم کیفیت۱۰۸۰p

قسمت چهارم کیفیت۷۴۰p قسمت چهارم کیفیت۱۰۸۰p

قسمت پنجم کیفیت۷۴۰p قسمت پنجم کیفیت۱۰۸۰p

قسمت ششم کیفیت۷۴۰p قسمت ششم کیفیت۱۰۸۰p

قسمت هفتم کیفیت۷۴۰p قسمت هفتم کیفیت۱۰۸۰p

قسمت هشتم کیفیت۷۴۰p قسمت هشتم کیفیت۱۰۸۰p

قسمت نهم کیفیت۷۴۰p قسمت نهم کیفیت۱۰۸۰p

قسمت دهم کیفیت۷۴۰ قسمت دهم کیفت۱۰۸۰p

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دانلود

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام