ستاره 700 میلیاردی الهلال ساز جدایی کوک کرد!


ستاره 700 میلیاردی الهلال ساز جدایی کوک کرد!

متئوس پریرا ستاره گران قیمت الهلال که جذب او تاکنون هزینه ای بیش از 700 میلیارد تومان در پی داشته، به دنبال جدایی است.

به گزارش "ورزش سه"، الهلال که فصل گذشته توانست عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد، فصل گذشته و برای حضور پرقدرت در این مسابقات، دست به خریدهای گران قیمتی زد که یکی از آنها، متئوس پریرا ستاره خط حمله وست برومویچ بود که با هزینه سنگین 18 میلیون یورویی به الهلال پیوست.

در واقع پریرا در سومین دیدار رسمی خود برای الهلال مقابل استقلال به میدان رفت که عملکرد خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت. قرارداد سنگین او با دستمزد سالیانه 4.8 میلیون یورویی بسته شده که تا به امروز بیش از 700 میلیارد تومان برای آبی های ریاض هزینه در پی داشته است.

حالا چند وقتی است که این بازیکن ساز جدایی کوک کرده و علاقه ای به ادامه حضور در الهلال ندارد. او 4 سال دیگر با این تیم عربستانی قرارداد دارد اما به مدیران باشگاه اعلام کرده که قصد دارد از این تیم جدا شود و حتی در دو دیدار پایانی الهلال در فصل گذشته لیگ عربستان که به قهرمانی این تیم منجر شد، حضور نداشت.

ستاره 700 میلیاردی الهلال ساز جدایی کوک کرد!

نکته عجیب درباره متئوس پریرا این است که او تمامی پست هایش با لباس الهلال را در صفحه اینستاگرامش آرشیو کرده است و خواستار جدایی است. گفته می شود که بوتافوگو یکی از مشتریان پر و پا قرص این وینگر برزیلی است اما مدیران الهلال این مسئله را رد می کنند.

روزنامه الریاضیة از قول یکی از مدیران الهلال نوشته است که هیچ پیشنهاد رسمی چه از سمت بوتافوگو و چه تیم دیگری برای جذب پریرا به دست این تیم نرسیده و بازیکن مذکور به همراه الهلال در اردوی بیرمنگام انگلیس حضور پیدا خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!