اولین عکس از دو مرزبان شهید در بانه / تروریست ها این 2 مامور جوان را شهید کردند


اولین عکس از دو مرزبان شهید در بانه /  تروریست ها این 2 مامور جوان را شهید کردند

رکنا: فرمانده مرزبانی استان کردستان: در درگیری مرزبانان با یک گروهک تروریستی در دو نقطه مرزی بانه و پاوه 2 نیروی مرزبانی بانه به شهادت رسیدند.

به گزارش رکنا از کردستان؛ عارف سپهری فرمانده مرزبانی استان کردستان با اشاره به درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک‌های تروریستی و معاندان نظام در بانه، گفت: در این عملیات‌ها دو نفر از نیروهای غیور مرزبانی این شهرستان به شهادت رسیدند.

اولین عکس از دو مرزبان شهید در بانه /  تروریست ها این 2 مامور جوان را شهید کردند

وی گفت: شب گذشته مرزبانان مجاهد در راستای حراست از کیان ایران اسلامی حین پایش نوار مرز با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از دو نقطه مرزی در هنگ‌های پاوه و بانه وارد کشور شوند مواجه، که با آتش سنگین و مقابله مقتدرانه مرزبانان مانع از نفوذ تروریست‌ها به داخل کشور شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه در این دو عملیات، یک گروهک تروریستی منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف شد، افزود: در این عملیات‌ها ستواندوم «مهدی محمدی‌نسب» و استواردوم «علی فاضلی شاد» به درجه رفیع شهادت، نایل آمدند.

سپهری ضمن تسلیت این حادثه تلخ به خانواده این شهیدان گفت: مراسم تشییع این دو مرزبان عصر امروز در بانه برگزار و سپس پیکر مطهرشان به زادگاه خود در استانهای قزوین و کرمانشاه منتقل خواهند شد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

خانه استانی کدخبر: 805818 ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۰۶:۳۰:۰۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج