لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ


لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ

لامبورگینی اوراکان و جیپ گرند چروکی دشمنان یکدیگر نیستند اما در کانال یوتیوب هونیگان همه‌چیز به‌صورت متفاوتی رخ می‌دهد. این کانال در جدیدترین ویدئوی خود یک دستگاه لامبورگینی اوراکان سوپر تروفئو اوو تیون شده را در برابر جیپ گرند چروکی SRT8 ارتقا...

لامبورگینی اوراکان و جیپ گرند چروکی دشمنان یکدیگر نیستند اما در کانال یوتیوب هونیگان همه‌چیز به‌صورت متفاوتی رخ می‌دهد. این کانال در جدیدترین ویدئوی خود یک دستگاه لامبورگینی اوراکان سوپر تروفئو اوو تیون شده را در برابر جیپ گرند چروکی SRT8 ارتقا یافته قرار داده است. هونیگان می‌خواهد بداند این هیولاهای پرقدرت (بالای ۱۰۰۰ اسب بخار) چه عملکردی خواهند داشت. اوراکان از پیشرانه ۱۰ سیلندر خود استفاده می‌کند اما نصب دو توربوشارژر باعث می‌شود این هیولا قدرت ۱۲۰۰ اسب بخاری را راهی چرخ های عقب کند. بخش جلویی سیستم چهار چرخ محرک این خودرو کار نمی‌کند و بنابراین شرایط مسابقه برای دو خودرو کمی متفاوت خواهد بود.

لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ

اوراکان باید در برابر گرند چروکی ای قرار گیرد که از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۱ لیتری سود می‌برد. این نیروگاه قدرتی فراتر از ۱۰۰۰ اسب بخار دارد و آن را به تمامی چرخ ها تحویل می‌دهد. باید خاطرنشان ساخت این قدبلند از لاستیک‌های رادیال درگ استفاده می‌کند. مسابقه اول یک شاخ‌به‌شاخ ساده است تا در آن جیپ از زمین کنده می‌شود و لامبورگینی درست پشت سرش قرار دارد اما نمی‌تواند به جیپ برسد. گرند چروکی این مسابقه را با فاصله دو خودرو پیروز می‌شود. در مسابقه دوم این لامبورگینی است که استارتی گیراتر نسبت به گرند چروکی SRT8 دارد و اینجا هم جیپ نمی‌تواند به رقیب برسد و بنابراین مسابقه دوم را لامبورگینی با اختلاف طول چندین خودرو می‌برد.

لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ
لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ
لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ
لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ
لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ
لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ
لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ
لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ
لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ
لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ
لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ
لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ
لامبورگینی اوراکان در برابر جیپ گرند چروکی، رقابت اسطوره‌های تیونینگ

در مسابقه آخر شاهد استارت عالی جیپ هستیم که باعث می‌شود فاصله قابل‌توجهی با اوراکان ایجاد کند اما این شاسی‌بلند وزنی حدود ۲۲۶۷ کیلوگرم دارد و لامبورگینی سبک‌تر می‌تواند آب رفته را به جوی بازگرداند. این سوپرکار ایتالیایی فاصله را پر می‌کند و درست قبل از خط پایان از جیپ عبور می‌کند. جیپ قدرت بسیار زیادی برای یک کراس اوور دارد اما شاسی بلندهای امروزی هم پرقدرت هستند. این خودروها می‌توانند با سوپرکارها رقابت کنند و عملکردی در حد و اندازه آن‌ها داشته باشند. شاسی بلندها و کراس اوورهای پرقدرت به خودروسازان کمک می‌کنند تا علاوه بر پاسخگویی به نیازهای مشتریان سود خوبی نیز به جیب بزنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویری کمتر دیده شده از شهیدان کاظمی، مهتدی و زاهدی