ترس بزرگ آمریکا از قدرت پهپادی ایران!


یک هفته بعد از سفر جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده به اسرائیل و عربستان، الکسوس گرینکویچ، فرمانده جدید نیروی هوایی آمریکا در منطقه خنثی‌سازی تهدید پهپادی جمهوری اسلامی ایران و بازیابی  برتری هوایی کامل در خاورمیانه را از جملهه دغدغه‌هایی خود در...

نواندیش: یک هفته بعد از سفر جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده به اسرائیل و عربستان، الکسوس گرینکویچ، فرمانده جدید نیروی هوایی آمریکا در منطقه خنثی‌سازی تهدید پهپادی جمهوری اسلامی ایران و بازیابی برتری هوایی کامل در خاورمیانه را از جملهه دغدغه‌هایی خود در منطقه اعلام کرد.

به گزارش آریا سعادتمند از سرویس بین الملل نواندیش، آسوشیتد پرس در مورد نگرانی آمریکایی ها از قدرت پهپادی ایران نوشت: او تاکید کرد به‌رغم نفوذ چین و روسیه و اقدامات حکومت ایران، آمریکا کماکان قدرت برتر نظامی منطقه است و قرار نیست خارج شود.

ترس بزرگ آمریکا از قدرت پهپادی ایران!


الکسوس گرینکویچ هشدار داد هرچند در حال حاضر از حجم اقدامات نیروهای وابسته به ایران در منطقه کاسته شده، اما این نیروها قادرند حملات خود به ایالات متحده و متحدانش را مجددا تشدید کنند.


فرمانده جدید نیروی هوایی آمریکا در خاورمیانه گفت، اطلاعاتی دارد که نشان می‌دهد همزمان با تشدید تنش‌ها جمهوری اسلامی خود را برای حمله به منافع آمریکا و متحدانش در منطقه آماده می‌کند.


او ادامه داد: ما در وضعیتی نیستیم که به‌طور دائم هدف حملات هدفمند گروه‌های نیابتی وابسته به ایران قرار بگیریم، اما برنامه‌ریزی برای انجام این حملات، کماکان ادامه دارد، پهپادهای ایران برتری ما را به چالش می کشد.

این دومین بار است که یک مقام آمریکایی از برتری پهپادی ایران سخن به میان می آورد و آن را تهدیدی برای آمریکا می شمارد، اینطور که به نظر می رسد پهپادهای ایرانی تبدیل به یک تهدید بزرگ برای آمریکا شده اند و به شدت واشنگتن را می ترسانند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...