متهم فراری پرونده کلاهبرداری صرافی در شیراز، به کشور بازگردانده شد


متهم فراری پرونده کلاهبرداری صرافی در شیراز، به کشور بازگردانده شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید مصطفی بحرینی افزود: این متهم که در جریان پرونده کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد تومانی در سال ۹۷ به یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس متواری شده بود پس از پیگیری‌های مستمر مقامات عالی قوه قضاییه، دادستانی شیراز و...

متهم فراری پرونده کلاهبرداری صرافی در شیراز، به کشور بازگردانده شدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید مصطفی بحرینی افزود: این متهم که در جریان پرونده کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد تومانی در سال ۹۷ به یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس متواری شده بود پس از پیگیری‌های مستمر مقامات عالی قوه قضاییه، دادستانی شیراز و همکاری مشترک اداره کل امور بین الملل قوه قضاییه و وزارت امور خارجه، برای رسیدگی به اتهامات به کشور بازگردانده شد.

بحرینی با بیان اینکه متهم اصلی دیگر این پرونده نیز در سال ۹۹ از ترکیه به کشور بازگردانده شد بود، گفت: متهمان پرونده صرافی کلاهبردار پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان فارس به حبس‌های طولانی مدت محکوم شده اند، و فرد دستگیر شده آخرین متهم این پرونده است.

دادستان استان فارس با بیان اینکه فرد دستگیر شده با قرار تأمین مناسب در بازداشت به سر می‌برد اظهار امیدواری کرد با دستگیری و استرداد آخرین متهم پرونده کلاهبرداری، تکلیف نهایی این پرونده کثیر الشاکی مشخص شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق