یورو2022 زنان؛ آلمان حریف انگلیس در فینال/ ستاره زنان آلمان روی دست پلاتینی بلند شد!


یورو2022 زنان؛ آلمان حریف انگلیس در فینال/ ستاره زنان آلمان روی دست پلاتینی بلند شد!

مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۲ زنان شب گذشته به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال زنان آلمان شب گذشته در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۲ زنان به مصاف فرانسه رفت.
ژرمن‌ها در نیمه اول با گل الکساندرا پوپ، مهاجم ۳۱ ساله ولفسبورگ از حریف پیش افتادند اما گل‌به‌خودی مرلی فرامس، دروازه‌بان آلمان‌ها کار را به تساوی کشید.
درحالی‌که بازی وارد پانزده دقیقه پایانی شده بود و پیش‌بینی می‌شد دو تیم با احتیاط بیشتری کارشان را دنبال کنند، پوپ موفق شد گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند تا آلمان‌ها برای کسب نهمین قهرمانی خودشان در این رقابت‌ها راهی فینال شوند.

یورو2022 زنان؛ آلمان حریف انگلیس در فینال/ ستاره زنان آلمان روی دست پلاتینی بلند شد!مهاجم ۱۷۴ سانتی‌متری ولفسبورگ در صحنه گل دوم آلمان با پرشی استثنایی بلندتر از مدافعان فرانسه توپ را با یک ضربه سر چکشی وارد دروازه حریف کرد. این ششمین گل پوپ در این مسابقات بود.

پیش از این، انگلیس با نتیجه ۰-۴ سوئد را شکست داده و به فینال رسیده بود.
به این‌ترتیب، دیدار فینال یورو ۲۰۲۲ زنان یک‌شنبه شب در ورزشگاه ومبلی لندن بین تیم‌های انگلیس و آلمان برگزار خواهد شد. این مسابقه درحالی برگزار خواهد شد که مهاجمین دو تیم، الکساندرا پوپ و بث مید، هردو با 6 گل، برترین گلزنان مسابقات هستند و دیدار فینال، نبردی برای انتخاب خانم‌گل تورنمنت خواهد بود.

یورو2022 زنان؛ آلمان حریف انگلیس در فینال/ ستاره زنان آلمان روی دست پلاتینی بلند شد!الکساندرا پاپ با گلزنی برابر فرانسه با رکورد گلزنی در پنج مسابقه متوالی میشائیل پلاتینی در یورو ۱۹۸۴ برابری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه