سیل هولناک در رودخانه تنگ سرخ شیراز


با بارش باران از روز پنج شنبه در شیراز موجب جاری شدن سیل در رودخانه تنگ سرخ شد که 3 نوجوان در این رودخانه گرفتار شدند. به گزارش ایسنا،رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، از نجات جان سه نوجوان گرفتار در رودخانه تنگ سرخ خبر داد و گفت:...

با بارش باران از روز پنج شنبه در شیراز موجب جاری شدن سیل در رودخانه تنگ سرخ شد که 3 نوجوان در این رودخانه گرفتار شدند.
به گزارش ایسنا،رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، از نجات جان سه نوجوان گرفتار در رودخانه تنگ سرخ خبر داد و گفت: شهروندان از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها خوداری کنند.
محمدهادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: از روز پنجشنبه و با آغاز بارش‌ها در شهر شیراز سطح آب رودخانه‌ها بالا آمده و جریان آب شدت پیدا کرده، از این رو حرکت در مسیر رودخانه‌ها، ارتفاعات و مسیل‌ها خطرناک و حادثه ساز است.
او ادامه داد: بی‌توجهی سه نوجوان به هشدارهای ایمنی و عبور از رودخانه تنگ سرخ در شب گذشته – جمعه، ۷ مرداد- موجب گرفتار شدن این سه شهروند شد و وضعیت خطرناکی را ایجاد کرد. با اعلام افراد حاضر در محل و ابراز نگرانی از وضعیت این سه جوان، سریعا تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی شیراز مستقر در سطح شهر در محل حاضر و این سه نوجوان را به سلامت به محل امن انتقال دادند.
رئیس آتش نشانی شیراز تاکید کرد: قرار گرفتن در کنار درختان کهنسال، ساختمان‌های درحال ساخت، تیرها و دکل‌های برق نیز در شرایط ناپایدار جوی خطرناک است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

السالوادور با انرژی زمین‌گرمایی میلیون‌ها دلار بیت‌کوین استخراج کرد!