با کتاب‌‎‌‎های امانتی در کنار هیأت‌‎ها نمایشگاه کتاب برگزار کنید


با کتاب‌‎‌‎های امانتی در کنار هیأت‌‎ها نمایشگاه کتاب برگزار کنید

موسسه انتشاراتی سدید به هیأت‌‎ها جهت برپایی نمایشگاه کتاب، کتاب به صورت امانی می‌‎دهد. بهنام امینی مسئول انتشارت بسیج دانشگاه امام صادق (ع) از طرح توزیع کتاب امانی به هیأت‌‎ها برای دایر نمودن موکب‌‎های عرضه کتاب خبر داد و گفت: در لیست کتاب‌‎ها...

با کتاب‌‎‌‎های امانتی در کنار هیأت‌‎ها نمایشگاه کتاب برگزار کنید

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ مدیر موسسه انتشاراتی سدید به هیأت‌‎ها جهت برپایی نمایشگاه کتاب، کتاب به صورت امانی می‌‎دهد. بهنام امینی مسئول انتشارت بسیج دانشگاه امام صادق (ع) سدید در گفتگو با خبرنگار دانشجو با بیان اینکه ما بحث ترویج کتاب و کتابخوانی را در کنار هیئات مذهبی رسالت خود می دانیم، تاکید کردد؛ از سال 95 طرح برپایی نمایشگاه کتاب در کنار هیئات را داریم. امینی هدف این طرح را درکنار عزاداری ارائه معرفت و آگاهی از طریق کتاب و کتابخوانی است.
مدیر مجموعه سدید افزود: یکی از مشکلاتی که معمولا در برپایی نمایشگاه کتاب در کنار تکیه ها و هیأت ها با آن مواجه هستند بحث رو به رویی با انبوهی از کتاب‌‎ها هستند که نمی‌‎دانند چه کتابی را اننتخاب کنند و در اختیار مخاطبین خود قرار دهند.
امینی از ارائه لیست کتاب های محبوب و پرفروش در این ایام خبر داد و گفت: همکاران ما رد مشاروه کتاب لیستی از بهترین کتاب ها را در اختیار آن ها قرار می دهند.
مسئول انتشاراتی دانشگاه امام صادق در مورد نحوه در اختیار دادن کتاب به هیأت‌‎ها گفت: طرح امانی دادن کتاب به مدت دو ماه محرم و صفر و در بازه زمانی برگزاری عزاداری ها اتفاق می افتد، که هیأت ها می‌‎توانند کتب را از ما به صورت امانی بگیرند و بعد از پایان هیأت ونمایشگاه کتاب گزارش فروش خود را به ما ارائه دهند.

امینی در پایان افزود: در لیست کتاب‌‎ها برای ارائه امانی به مسئولین هیأت ها سعی کردیم از کتاب های پرفروش‌‎تر استفاده کنیم و همچنین نگاه ویژه‌‎ای به بحث‌‎های عاشورا‌‎پژوهی داشته‌‎باشیم و با تسهیلات خاص تر در اختیار هیئات قرار دهیم که از جمله این کتاب‌‎ها می‌‎توان: خادم ارباب کیست؟ توضیح المسائل کربلا، دعوا سراولویت است، الی الحبیب کتب ویژه‌‎ای هستند که معمولا در ایام محرم هم مخاطبین خاص خود و از کتاب‌‎های پرفروش در این ایام است که در طرح ما هم نگاه ویژه و تسهیلات خاصی برای امانی در اختیار قرار دادن این کتاب‌‎ها داریم.
در ضمن برای متنوع شدن عناوین کتاب‌‎ها نزدیک به 300 کتاب شاخص دیگر نیز از سایر انتشاراتی ها در این طرح وجود دارد.


- متقاضیان می‌‎توانند در سایت سدید به نشانی sadidisu.ir مراجعه و ثبت نام کنند. یا به شبکه‌‎های اجتماعی موسسه سدید به آدرس: sadidisu_ir@ مراجعه نمایند.




منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟