دی جی قلابی دختران را درخانه اش بیهوش می کرد/ شگردی شیطانی + فیلم گفتگو


دی جی قلابی دختران را درخانه اش بیهوش می کرد/ شگردی شیطانی + فیلم گفتگو

حوادث رکنا: دو مرد جوان که طعمه های خود را از میان دختران جوان در اینستاگرام شناسایی می کردند، بعد از بیهوش کردن آنها گوشی شان را سرقت کرده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دادند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رسیدگی به شکایت های سریالی دختران جوان با موضوع سرقت و آزار و اذیت در دستور کار ماموران اداره پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

مطابق شکایت های ثبت شده و بررسی های انجام شده مشخص شد که شگرد این افراد شیاد به این صورت بود که در اینستاگرام، به عنوان دی جی خودشان را معرفی کرده و با دختران جوان طرح آشنایی می ریختند.سپس آنها را به پارتی و مهمانی دعوت می کردند.

سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان معاون سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران در توضیح این خبر به خبرنگار رکنا گفت:«متهمان در جریان مهمانی دخترخانم ها را بیهوش کرده و گوشی و اموالی که همراه داشتند سرقت کرده و پا به فرار می گذاشتند.در این پرونده چند نفر هم در شکایت خود موضوع آزار و اذیت را مطرح کردند.»

متهم پرونده در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:«18 سال دارم و معتاد به قرص هستم.قبلا هم یک بار به اتهام سرقت گوشی دستگیر شدم و الان باز هم اشتباه کردم و دست به سرقت زدم.اما من از اینکه دوستم دختران را بیهوش می کرد خبر ندارم.»


حجم ویدیو: 71.00M | مدت زمان ویدیو: 00:03:20

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)