اجرای برنامه های دهه اول محرم با همکاری اعضای کانون «امام خامنه ای (مدظله العالی)» شیراز


اجرای برنامه های دهه اول محرم با همکاری اعضای کانون «امام خامنه ای (مدظله العالی)» شیراز

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اجرای برنامه های دهه اول محرم در کانون فرهنگی هنری «امام خامنه ای (مدظله العالی)» شیراز، گفت: این مراسم با همکاری و مشارکت فعال نوجوانان و جوانان کانون در حال برگزاری است.

حجت الاسلام «سید احسان موسوی» ضمن تشریح برنامه های محرم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم از چند روز قبل فضای مسجد سیاه وش و مهیای برگزاری مراسم و برنامه ها شد که در این برنامه ها نوجوانان و جوانان و حتی کودکان مشارکت فعال دارند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام خامنه ای (مدظله العالی)» مسجد «امام خمینی (ره) شیراز افزود: هر شب پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا مراسم عزاداری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان با سخنرانی، روضه خوانی، سینه زنی و مرثیه سرایی برگزار می شود.

امام جماعت مسجد «امام خمینی (ره)» شیراز ادامه داد: موکب پذیرایی و ایستگاه صلواتی نیز در جوار مسجد راه اندازی شده است که به عزاداران حسینی خدماتی را ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه مراسم تا 13 محرم ادامه دارد، گفت: در موکب ها کفش های عزاداران و سوگواران حضرت امام حسین (ع) به صورت صلواتی واکس زده می شود.

خاطرنشان می شود، کانون فرهنگی هنری «امام خامنه ای (مدظله العالی)» در مسجد «امام خمینی (ره)» شیراز به نشانی بلوار «نارنجستان» - میدان «دلگشا» واقع شده است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی