گلکسی 4 Z Fold و Z Flip 4 با این قابلیت، به یک لپ‌تاپ کوچک تبدیل می‌شوند


گلکسی 4 Z Fold و Z Flip 4 با این قابلیت، به یک لپ‌تاپ کوچک تبدیل می‌شوند

ارائه ویژگی‌های جدید نظیر بهبود قابلیت فلکس و نوار وظیفه، دو گوشی تاشو جدید Z Fold 4 و Z Flip 4 سامسونگ را به لپ‌تاپ‌های کوچک تبدیل می‌کنند.گوشی‌های سری گلکسی زد فولد سامسونگ، به دلیل قابلیت تاشو از وسط مانند لپ‌تاپ‌ها، قابل توجه هستند. قابلیت...

ارائه ویژگی‌های جدید نظیر بهبود قابلیت فلکس و نوار وظیفه، دو گوشی تاشو جدید Z Fold 4 و Z Flip 4 سامسونگ را به لپ‌تاپ‌های کوچک تبدیل می‌کنند.

گوشی‌های سری گلکسی زد فولد سامسونگ، به دلیل قابلیت تاشو از وسط مانند لپ‌تاپ‌ها، قابل توجه هستند. قابلیت تاشوی گوشی به کاربران نمایشگر بزرگ‌تری را ارائه می‌دهد و در عین حال، ابعاد آنها در حالت تا شده به اندازه یک گوشی معمولی باقی خواهد ماند. سامسونگ در سری جدید گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 با ارتقای ویژگی فلکس و نوار وظیفه جدید، عملا دو دستگاه منعطف جدید خود را به یک لپ‌تاپ کوچک تبدیل کرده است.

بهبود حالت فلکس در زد فولد 4، بر پایه لولای محکم این گوشی پایه‌گذاری شده است، به طوری‌که یک نیمه از دستگاه به عنوان نمایشگر اصلی و بخش دیگر در قالب صفحه‌کلید، در هنگام قرارگیری روی سطح صاف عمل می‌کنند. بدین ترتیب، کاربران می‌توانند با قرار دادن زد فولد 4 روی این حالت، از طریق کشیدن انگشت و ضربه روی قسمت پایین، نرم‌افزار مورد نظر خود را هدایت کنند.

حالت ارتقایافته فلکس باعث بهبود مالتی‌تسک و گسترش دید کاربر خواهد شد. هم‌چنین با ژست‌های حرکتی جدید، اکنون می‌توانید برنامه‌های تمام‌صفحه را به پنچره‌های پاپ-آپ تبدیل کرده یا صفحه خود را به دو پنجره تقسیم کنید. در حالی‌که تماشای هم‌زمان دو صفخه‌نمایش در لپ‌تاپ‌ها متداول بوده، حالا می‌توانید این قابلیت را در گوشی‌های تاشو جدید گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 پیاده‌سازی کنید.

گلکسی 4 Z Fold و Z Flip 4 با این قابلیت، به یک لپ‌تاپ کوچک تبدیل می‌شوندگلکسی 4 Z Fold و Z Flip 4 با این قابلیت، به یک لپ‌تاپ کوچک تبدیل می‌شوند

این ارتقا بر اساس حالت فلکس Z Fold 3 است که به برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا هر زمان که گوشی در زاویه‌های مورد نظر باز شد، به طور خودکار متناسب با نمایشگر تنظیم شوند. با استفاده از حالت فلکس، کاربران می‌توانند هنگام تماشای ویدئو، ثبت تصاویر و موارد دیگر از این قابلیت بهره ببرند.

تنها وجه مشترک میان گوشی تاشو Z Fold 4 و لپ‌تاپ، کیبورد یا ترک‌پد آنها نیست؛ اکنون یک نوار وظیفه جدید در پایین رابط کاربری قرار گرفته و یک داک از برنامه‌ها را به نمایش در می‌آورد که تا حد زیادی به کامپیوترهای شخصی شباهت دارد. این ویژگی برای دسترسی بهینه‌ و سریع کاربران به اپلیکیشن‌های مورد علاقه و جدید خود طراحی شده است. نوار وظیفه نیز با با فراهم کردن امکان جابجایی راحت‌تر میان برنامه‌ها، در زمان و انرژی انجام کارها صرفه‌جویی می‌کند.

برای افزایش بهره‌وری، سامسونگ با گوگل و مایکروسافت، جهت پشتیبانی از ویژگی‌های مبتنی بر کشیدن و رها کردن (Drag and Drop) همکاری کرده تا کاربران بتوانند از این طریق به سرعت پیوندها، عکس‌ها و موارد دیگر را از یک برنامه به برنامه دیگر کپی و جای‌گذاری کنند.

تمام ویژگی‌های ذکر شده به خریداران گوشی گلکسی Z Fold 4 این امکان را خواهند داد تا از نمایشگر 7.6 اینچی این دستگاه نهایت استفاده را ببرند. صفحه‌نمایش جدید این گوشی از سطح روشنایی بالاتری در مقایسه با نسل پیشین برخوردار شده و نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتز و دوربین زیر نمایشگر (UDC) را به ارمغان آورده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!