شرایط فروش فیدلیتی و دیگنیتی از 26 مرداد ماه در بورس کالا


شرایط فروش فیدلیتی و دیگنیتی از 26 مرداد ماه در بورس کالا

شرایط فروش فیدلیتی و دیگنیتی در 26 مرداد ماه اعلام شد. بهمن موتور این دو شاسی بلند چینی مونتاژی بازار ایران را از طریق بورس کالا به مشتریان عرضه خواهد کرد.شرکت بهمن موتور در ادامه طرح‌های فروش شاسی بلندهای فیدلیتی و دیگنیتی قصد دارد از روز...

شرایط فروش فیدلیتی و دیگنیتی در 26 مرداد ماه اعلام شد. بهمن موتور این دو شاسی بلند چینی مونتاژی بازار ایران را از طریق بورس کالا به مشتریان عرضه خواهد کرد.

شرکت بهمن موتور در ادامه طرح‌های فروش شاسی بلندهای فیدلیتی و دیگنیتی قصد دارد از روز چهارشنبه 26 مرداد 1401 خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم 5 و 7 نفره را از طریق سایت بورس کالا به مشتریان عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش فیدلیتی و دیگنیتی را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش فیدلیتی و دیگنیتی – 26 مرداد ماه

در این طرح فرش، شاسی بلند دیگنیتی پرایم با قیمت 821 میلیون و 500 هزار تومان، فیدلیتی پرایم 5 نفره با قیمت 758 میلیون و 500 هزار تومان و فیدلیتی پرایم 7 نفره نیز با قیمت 772 میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهند شد. بهمن موتور این شاسی بلندها را با موعد تحویل 23 مهر 1401 به فروش خواهد رساند.

متقاضیان این خودروها از تاریخ 26 مرداد 1401 با مراجعه به سایت بورس کلا می‌توانند فرایند خرید برای این خودروها را انجام دهند. گفتنی است هر کد ملی فقط می‌تواند یک ثبت سفارش را به انجام برساند و به هر کد ملی نیز فقط یک دستگاه خودرو ارائه خواهد شد. همچنین صدور سند و شماره‌گذاری نیز فقط برای خریدار اصلی انجام می‌شود.

لازم به ذکر است خریدار با توجه به قیمت نهایی باید 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و همچنین هزینه‌های شخص ثالث، پلاک، خدمات پست، هوشمندسازی کارت خودرو، عوارض شماره‌گذاری و مالیات را نیز پرداخت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدیو) ژنرال سابق اسرائیلی: فکر نمی‌کردیم ایران با موشک‌هایش به ما حمله کند