واکنش تیپاکس به ویدئو جنجالی: خطا بود!


واکنش تیپاکس به ویدئو جنجالی: خطا بود!

چند روز پس از انتشار وسیع ویدئویی از رفتار بسیار غیر حرفه‌ای و غیر اصولی کارکنان یکی از شعب تیپاکس با مرسوله‌های مردم، مدیر عامل این شرکت در اینستاگرام به این موضوع واکنش ملایمی نشان داده است. جزئیات را در شهر سخت افزار بخوانید. احتمالاً...

چند روز پس از انتشار وسیع ویدئویی از رفتار بسیار غیر حرفه‌ای و غیر اصولی کارکنان یکی از شعب تیپاکس با مرسوله‌های مردم، مدیر عامل این شرکت در اینستاگرام به این موضوع واکنش ملایمی نشان داده است. جزئیات را در شهر سخت افزار بخوانید.

احتمالاً شما هم ویدئویی را دیده‌اید که کارکنان تیپاکس با لگد زدن، پرتاب کردن و زمین انداختن با مرسوله‌های مشتریان برخورد می‌کنند. رفتار آرام و هماهنگ افراد حاضر در این ویدئویی چنین جلوه می‌کند که گویی در حال انجام یک کار معمول و روتین هستند.

این ویدئو به وضوح بیانگر عدم امانت داری نسبت به مرسوله‌ها و حتی سرمایه‌های مردم است که موجب خشم کاربران در فضای مجازی شده است. از طرف دیگر آنهایی که طی سال‌های گذشته هر یک به نوعی از این شرکت زخم خورده بوده‌اند، به بازگویی تجربه‌های خود روی آورند.

واکنش تیپاکس به ویدئو جنجالی: خطا بود!

واکنش طنز انتقادی به تذکر کتبی تیپاکس به شعبه متخلف

نتیجه آن شد که تیپاکس از طریق یک بیانیه رسمی خبر از «تذکر کتبی» به شعبه و «زیر نظر قرار گرفتن» آن داد. در نهایت با بالا گرفتن اعتراض ها ، مهرداد فاخر، مدیرعامل شرکت تیباکس، در حساب کاربری خود در اینستاگرام از مشتریان عذرخواهی کرد. با این حال همین پیام عذرخواهی تیپاکس و «خطا» خواندن این اتفاق با واکنش منفی روبرو شده است.

مدیرعامل تیپاکس وعده برخورد سازمانی شدید با خاطیان را داده و تاکید کرده پرونده در کمیته لغو مجوز این شرکت در حال رسیدگی است و نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

فاخر در بخش دیگری از پیام خود می‌نویسد: «گفته می‌شود که بروز یک خطا در یک سازمان بزرگ امکان پذیر و بخشودنی است اما ما همیشه و همواره خود را از این قاعده جدا می‌داند و حتی بروز یک اشتباه و خطا در حفظ امانت و اعتماد مخاطبانش را برنمی تابد».

همین کافی بود تا مردم و مشتریان این شرکت از حلقه مفقوده نظارت بر رفتار کارکنان بگویند. ویدئو منتشر شده این موضوع را به ذهن متبادر می‌سازد که شعبه‌های تیپاکس به صورت جزیره‌ای فعالیت می‌کنند و این شرکت هیچ گونه نظارت مستقیمی بر فعالیت شعب خود ندارد.

حالا باید منتظر ماند و دید دستگاه‌های نظارتی و مسئول به این موضوع ورود پیدا می‌کنند یا نه.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بهترین گوشی های 90fps برای پابجی موبایل