نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت زندانیان در سمنان/از جوشکاری تا قالیبافی


نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت زندانیان در سمنان/از جوشکاری تا قالیبافی

به گزارش رکنا از سمنان؛ مدیرکل زندان‌های استان سمنان از برگزاری مسابقات آزاد مهارت زندانیان در سمنان خبر داد و افزود: برای نخستین بار مسابقات آزاد مهارت زندانیان در استان سمنان برگزار می‌شود...

به گزارش رکنا از سمنان؛ مدیرکل زندان‌های استان سمنان از برگزاری مسابقات آزاد مهارت زندانیان در سمنان خبر داد و افزود: برای نخستین بار مسابقات آزاد مهارت زندانیان در استان سمنان برگزار می‌شود این نخستین دوره این مسابقات در کشور است.

امید کهربایی گفت: با هدف بالا بردن اشتیاف کار و حرفه آموزی در میان زندانیان کشور، این مسابقات به صورت کشوری برنامه‌ریزی شده است که در استان سمنان نیز در دو مرحله اجرا خواهد شد.

نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت زندانیان در سمنان/از جوشکاری تا قالیبافی

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه این مسابقات در مرحله اول به‌صورت شهرستانی و سپس استانی در زندان‌های استان برگزارمی‌شود گفت: طی یک تفاهم‌نامه‌ کشوری با سازمان فنی و حرفه‌ای برگزاری مسابقات برنامه‌ریزی شده که در برگزاری این مسابقات سازمان فنی و حرفه‌ای سمنان نیز مشارکت خواهد داشت.

کهربایی گفت: این مسابقات در حوزه‌های مختلف حرفه‌آموزی و در حوزه‌های نظیر فناوری خودرو، برق ساختمان، جوشکاری، آرایشگری، خیاطی، چرم‌دوزی، قالی‌بافی در زندان‌های استان سمنان برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی از برگزاری مسابقات در مردادماه خبر داد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از 10 درصد از مهارت‌آموزان زندانی استان سمنان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

کهربایی با اشاره به اینکه راه‌یافتگان هر رشته از شهرستان به مسابقات استانی دعوت خواهند شد، خاطرنشان کرد: بعد از اجرای مسابقات استانی نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

حسن رستم زاده/سمنان

لینک کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟