خط شکنی نخبگان، همراه با موقعیت شناسی در جهاد تبیین


خط شکنی نخبگان، همراه با موقعیت شناسی در جهاد تبیین

بیرجند - عضو شورای اطلاع رسانی دولت بر ضرورت خط شکنی نخبگان همراه با موقعیت شناسی در حوزه تبیین برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر سپهر خلجی ظهر شنبه در گردهمایی روحانیون و مبلغین گفت: روشن سازی ذهن‌ها و آگاه کردن دل‌ها یکی از مهم‌ترین وظایف ما در جهاد تبیین است.

به گفته وی در حوزه جهاد تبیین برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی با موقعیت شناسی، نخبگان جامعه باید با خط شکنی به وظیفه خود در این باره به خوبی عمل کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در معرض جنگ ترکیبی دشمن است، همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ای باید در حوزه تبیین با دقت زیاد عمل کنند.

خلجی اظهار کرد: دشمن بر روی سه محور راهبردی نظام، ساختار نظام و کار گردهای نظام تمرکز کرده و با بهره‌گیری از همه قابلیت‌های موجود، برای راه اندازی صدها شبکه ماهواره‌ای و هزاران کانال در شبکه‌های مجازی، سرمایه گذاری کرده است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمن از انجام این کار، جدا کردن مردم از نظام است، گفت: دشمن با جنگ رسانه‌ای در صدد مدیریت ادراک افراد جامعه است تا بتواند اعتقادات، نگرش‌ها و رفتار نخبگان جامعه را تهدید کنند.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از ابزار رسانه، راهکار مقابله با این توطئه دشمن است و برای اقناع مخاطبان باید رسانه‌ها فعال‌تر شوند و از حالت پدافندی به آفندی تبدیل شوند.

خلجی با بیان اینکه با اخبار منفی باید به طور جدی مقابله شود، ادامه داد: باید با ایجاد امید در جامعه، مدیران در سخت‌ترین شرایط، بهترین تصمیمات را بگیرند و به گفته مقام معظم رهبری در کمترین زمان به شبهات، با دقت باید پاسخ گویی شود.

به گفته وی تبیین، حلال مشکلات جامعه است و این موضوع سبب روشن شدن ذهن جوانان می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی در خراسان جنوبی