«صداقت» حلقه وصل مردم و دولت/ضرورت بازسازی شیوه های اطلاع رسانی


«صداقت» حلقه وصل مردم و دولت/ضرورت بازسازی شیوه های اطلاع رسانی

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی صداقت رجایی و باهنر باشد مشکلات هم تحمل می‌شود، اما وجود شیوه‌های خاص به عنوان حزب، گروه بین دولت و ملت جدایی می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به مشکلات موجود در جامعه بیان کرد: اگرچه برخی مشکلات قابل حل نیست اما وقتی صداقت باشد مردم تحمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه دولت قدم‌هایی با وجود مشکلات به ارث مانده از گذشته برداشته است، اظهار کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم با شیوه‌های تبلیغاتی جدید و با صداقت، کارها، تلاش و کوشش‌ها را نشان دهند.

آیت الله عبادی با اشاره به معضلات فضای مجازی بیان کرد: فضای مجازی قتلگاه نوجوانان و جوانان شده و بسیار فعال است.

وی با بیان اینکه فعالیت فضای مجازی در حالی است که هنوز بخشی از پیکره‌های دست دوم دولت جابه‌جا نشده است، افزود: پیشنهاد می‌کنیم طرحی نو دراندازند تا در جهت آگاهی، اشباع کننده باشد.

لزوم همراهی دولت با ملت

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: این طرح باید در تبیین حقایق و ابطال باطل، نقش مؤثری داشته باشد در غیر این صورت همه اقدامات دولت با تحریف خراب می‌شود.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم، دولت مردمی و انقلابی به ریل اصلی خود برگشته است، افزود: شاید همه با این دولت هماهنگ نباشند اما اصل آن انقلابی و مردمی بودن است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ما به جایگاه اصلی انقلاب برگشته‌ایم که بین دولت و ملت هیچ تفاوتی نیست، گفت: از پیکره دولت خواستاریم سرعت، همراهی و دقت داشته و افراد انقلابی، هدفمند و از خود گذشته را روی کار بیاورد تا امور را به دست گرفته و تا حد امکان مشکلات مردم را حل کنند.

وی بیان کرد: دشمن از رسوایی خود می‌ترسد و دیوانه‌وار در تخریب به هر سویی می‌زند بنابراین نیاز است برای خنثی‌سازی ضربه دشمن به فکر مردم، به‌صورت تخصصی و تحلیلی از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد.

صداقت مشکلات را حل می‌کند

آیت الله عبادی با اشاره به تأکیدات رهبری بر جهاد تبیین، اظهار کرد: دشمن با نفوذ در برخی دولت‌های قابل نفوذ که می‌فهمیدند یا نمی‌فهمیدند، بین دولت و مردم تمایز ایجاد کرد و خیلی جاها موجب نارضایتی‌ها شد.

وی با بیان اینکه مردم از دولت جدا نیستند و دولت هم از مردم جدا نیست، گفت: اصل تعریف نظام اسلامی این است که دولت و مردم یکی هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: هر کسی به فراخور استعداد و توان از جمله در حوزه مدیریت‌ها به مردم انقلابی مانند شهیدان رجایی و باهنر و دیگران خدمت می‌کند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری هم بارها تذکر داده‌اند قانون اساسی جمهوری اسلامی را داریم و سیاست یکی است بنابراین نباید سیاست‌ها را تغییر داد.

آیت الله عبادی گفت: باید یکنواخت عمل شود یعنی هر دولتی روی کار می‌آید مکمل دولت قبل باشد و زیرساخت‌ها را تکمیل کند.

وی با بیان اینکه وقتی صداقت رجایی و باهنر باشد مشکلات هم تحمل می‌شود، افزود: اما وقتی شیوه‌های خاصی به عنوان حزب، گروه و منافع باشد، نارضایتی همراه با کنش‌ها و واکنش‌ها بوده و جدایی می‌اندازد که این کار شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نظارت‌ها بر شیوه توزیع اقلام ضروری مردم افزایش یابد