توجه رسانه‌ها به جهاد تبیین ضروری است


توجه رسانه‌ها به جهاد تبیین ضروری است

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان،گفت: توجه رسانه‌ها به جهاد تبیین ضروری است و رسانه‌ها نقش عظیمی در روشنگری در جامعه بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در مکه برای تبلیغ اسلام جنگی رخ نداد بلکه این جهاد تبیین بود که باعث روشنگری شد.

وی بر لزوم تقویت روشنگری در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: در مکه برای تبلیغ اسلام جنگی رخ نداد بلکه این جهاد تبیین بود که باعث روشنگری شد و نتایج آن به‌قدری عمیق بود که بانو سمیه توانست زیر شکنجه دوام آورد ولی از اعتقاد خود پا پس نکشد که این‌ها نمود بارزی از جهاد تبیین است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان، بر لزوم توجه رسانه‌ها به جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها نقش عظیمی در روشنگری در جامعه بر عهده دارد و این مهم بیشتر توجه کنند.

بیگدلی تاکید کرد: روشنگری باید دقیق و کامل باشد که نتیجه آن باعث اقناع جامعه خواهد شد و همین روشنگری است که باعث می‌شود اسرای جنگ تحمیلی، سختی اسارت را به جان بخرند.

وی افزود: رسانه‌ها با توجه به ابزاری که در اختیار دارند باید تلاش کنند دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مردم معرفی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان تاکید کرد: خبرنگاران باید جریان تبیینی در کشور را با سرعت پیش ببرند.

بیگدلی افزود: در حال حاضر کشور با سه جریان عبری، عربی و غربی مواجه است و هر کدام از این جریان‌ها با استفاده از ابزار خود، علیه انقلاب اسلامی جریان‌سازی می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای گرفتن نتیجه در این جنگ باید روشنگری کنیم و توجه به رسانه در این میدان مهم است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟