رسانه‌ها در حوزه‌ مقابله با جنګ نرم بیشتر قلم فرسایی کنند


رسانه‌ها در حوزه‌ مقابله با جنګ نرم بیشتر قلم فرسایی کنند

زنجان-فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش خود را در جامعه باید به خوبی ایفا کنند، گفت: رسانه‌ها در حوزه‌ مقابله با جنګ نرم بیشتر قلم فرسایی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سپاه استان، جایگاه خبرنگاران در جامعه را بسیار مهم و با ارزش اعلام کرد و گفت: خبرنگاران رسالت بسیار سنگی بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده است، ابراز داشت: دشمن در این حوزه فعالیت‌های زیادی دارد و رسانه‌ها نقش خود را در جامعه باید به خوبی ایفا کنند.

فرمانده سپاه استان زنجان، گفت: مردم ولایی و شهید پرور استان زنجان در تمام صحنه‌ها حضور بسیار پر رنگی داشتند و بانوان زنجانی اولین‌ها در کشور بودند که در راهپیمایی بر علیه رژیم شاهنشاهی در خیابان حاضر شدند.

کرمی تاکید کرد: رزمندگان استان در ۴۶ عملیات خط شکن بودند و افتخارات زیادی را برای استان کسب کردند.

وی یاد و خاطره شهیدان اهل قلم را گرامی داشت و بیان داشت: رسانه‌ها نقش خود را در جامعه باید به خوبی ایفا کنند و این استان خبرنگاران ولایی و انقلابی دارد.

فرمانده سپاه استان زنجان با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه مجاهدان جهاد تبیین هستند، افزود: خبرنگاران باید در راستای توسعه همه جانبه استان تلاش کنند و در این خصوص برنامه ریزی و مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


مهم‌ترین مطالبات مردم ابهر از رئیس‌جمهور چیست؟