تکمیل طرحهای عمرانی نیمه تمام شهر گوگ تپه تسریع یابد


تکمیل طرحهای عمرانی نیمه تمام شهر گوگ تپه تسریع یابد

ارومیه - فرماندار شهرستان مهاباد در بازدید از طرحهای نیمه تمام شهرگوگ تپه بر تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی این شهر تأکید کرد و به مسائل و مشکلات مردم پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قادری عصر شنبه بازدید از شهر گوگ تپه و بررسی مشکلات شهروندان افزود: احداث بلوار و تعریض جاده عبوری از مرکز شهر گوگ تپه در قالب طرح کریدور شمال غرب کشور جزو برنامه‌های اولویت دار است تا چهره شهر بودن گوگ تپه بیشتر نمایان شود.

وی تصریح کرد: نبود یک دبیرستان در شهر گوگ تپه با توجه جمعیت زیاد آن یکی دیگر از مسائل مطرح شده در این بازدید بود که با انتقال مرکز شبانه روزی شهر گوگ تپه به روستای قره بلاغ و تأسیس یک دبیرستان به عنوان جایگزین در این شهر در دستور کار قرار دارد.

قادری ارتقای شاخص سلامت را یکی دیگر از نیازهای شهر گوگ تپه دانست و گفت: مرکز بهداشت و درمان این شهر که از قبل به صورت شبانه روزی فعال بوده هم اکنون نیاز به تقویت کادر درمانی و پزشک دارد تا از مراجعه بیماران منطقه برای درمان سرپایی به مرکز شهر مهاباد جلوگیری شود.

همچنین در این دیدار مشکلات حوزه‌های راهداری، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و نانوایی مورد بررسی قرار گرفت.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، دبیرستان ۹ کلاسه نیمه کاره و مدرسه شبانه روزی شهر گوگ تپه از طرح‌هایی بودند که فرماندار مهاباد بر تسریع در تکمیل آنها تأکید کرد.

مسئولان سپس با حضور در مسجد جامع این شهر به مسائل و مشکلات مردم پاسخ دادند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمریکا به دیوان بین‌المللی کیفری: سراغ اسرائیل بروید سراغتان می‌آییم